Title Image

Blog

Fejlődj és hozd ki a maximumot az online értékesítésedből

A Facebook kampányok előnyei

A Facebook kampányok előnyei A Facebook kampányok hatékony és pénztárcabarát módszerek lehetnek a vállalkozások és márkák számára a célközönség elérése és növelése érdekében. A Facebook az egyik legnépszerűbb közösségi média platform, amely milliárdokat vonz világszerte, így...

Tovább olvasom

A videómarketing hatékonysága és előnyei

A videómarketing hatékonysága és előnyei A videómarketing az online marketing egyik legnépszerűbb és leghatékonyabb formája. A videómarketing egy olyan online marketing módszer, amelyben a vállalatok videók segítségével promózzák termékeiket és szolgáltatásaikat. A videómarketing során a cégek...

Tovább olvasom

Légy a promóciók királya!

Hogyan lehet egyensúlyt teremteni az organikus eredmények és a fizetett hirdetések között?   A marketingesek számtalan órát dolgoznak a tartalommarketing stratégia megtervezésén, létrehozásán és kialakításán. Amikor azonban eljön a promóció létrehozásának ideje, sokan nem találják meg a...

Tovább olvasom

A kulcsszavak és jelentőségük

A kulcsszavak minden Google Ads kampány alapját képezik, és ha rosszul választjuk ki őket, akkor nem lesznek eredményesek a kampányaink vállalkozásunk számára. A megfelelő kulcsszavak kiválasztása jelentősen növelheti a konverziókat. De hogyan kell helyesen kiválasztani...

Tovább olvasom

6 módszer a CPC csökkentésére a Google Ads-ben

Bármennyit is költünk a Google Ads-re, szeretnénk, ha a CPC (költségenkénti kattintás) alacsonyabb lenne. Alacsonyabb CPC-vel csökkenthető a CPA, vagyis a cselekvés alapú árazás - egy konverzió megszerzésének a költsége, így pedig több forgalmat érhetünk...

Tovább olvasom

5+1 közösségi média trend 2023-ban

A közösségi média folyamatosan változik. A legújabb trendek használata segíthet egy vállalatnak kitűnni a versenytársak közül. Az emberek a közösségi médiát a mindennapi életük részeként használják, és a vállalkozások özönlenek rá, hogy elérjék az ügyfeleiket....

Tovább olvasom

5 módszer a márkaismertség növelésére

A legértékesebb márkák általában a legfelismerhetőbbek. Ismerd meg, hogyan növelheted márkaismertségedet a közösségi médiában és azon kívül.    Mi az a márkaismertség?   Egyértelműnek tűnik, hiszen logikusan nézve a márkaismertség azt jelenti, hogy az emberek ismerik a márkánkat.    Kicsit összetettebben:...

Tovább olvasom

Tartalommarketing tippek és trükkök

Jelen vagy több, különböző közösségi média platformon is? Remek! Ez már félsiker. A másik felét a tartalom minősége adja. Nem elég csupán jelen lenni a különböző felületeken, hiszen az is fontos, hogy erős jelenlétünk legyen!...

Tovább olvasom

A jó landing page titka 

Már nem csak azért fontos, hogy jelen legyünk a lehető legszínesebb palettával az online térben, mert így találnak meg minket a legkönnyebben, hanem mert az online kialakult piaci versenyből sem maradhatunk ki, máskülönben versenytársaink előnybe...

Tovább olvasom

Influencer marketing – kinek és miért érdemes alkalmazni?

  Az influencerek szerepe megkérdőjelezhetetlen a fiatalabb generációk köreiben az online világban. Szinte minden felületen szembe jöhet velünk egy influencer valamelyik konkurensünk termékeivel, szolgáltatásaival. Már a marketing stratégia kialakítása során érdemes számolnunk az influencer marketing lehetőségével,...

Tovább olvasom

5+1 tipp az eredményes e-mail marketinghez

  Manapság e-mail-en keresztül szinte bárkit és bármikor elérhetünk, vagyis a hírlevél küldés továbbra is az egyik legrelevánsabb kommunikációs forma. Legtöbbünk zsebében a telefon is csippan egyet e-mail érkezése esetén. Ám ez nem jelenti azt, hogy...

Tovább olvasom

Weboldal színek ereje

Milyen színeket használjunk weboldalunkhoz?    Napjainkban nem is kérdés a színek ereje, hatása. Már csak ha gondolunk egy színre, elfog minket egy érzés, egy hangulat és valamit társítunk is az adott színhez. Ez alapján egyértelmű, hogy a...

Tovább olvasom

TikTok marketing, hogyan és miért

A Social Media világába a TikTok szinte egyik pillanatról a másikra robbant be és jelenleg is az élmezőnyben van. Térhódítása egyre nagyobb a Facebook, Instagram és a YouTube mellett. Magyarországon több, mint 2 millió felhasználója...

Tovább olvasom

Instagram ötletek követőbázis építéshez

Az Instagram a Facebook mellett az egyik legmeghatározóbb közösségi platform. Sokan biztosan emlékeznek a régebb óta aktív Instagram felhasználók közül, hogy a megjelenése elején mennyire gyorsan épült a követőbázis, milyen könnyen lehetett like-okat szerezni és...

Tovább olvasom

    Ajánlatkérés

    Ingyenes tanácsadás irodánkban.
    Kérjük töltsd ki az alábbi űrlapot, munkanapokon 4 órán belül fel fogunk keresni.

    Ajánlatkérés