A vevőszerző weboldal készítés nem 10 kattintás

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

A pénzt hozó weboldal készítés, miért nem 10 kattintás

A mai világban mindenki mindent gyorsan szeretne. Gyors eredményeket, gyors sikereket és gyors weboldal készítést. Azonban jó tudni, hogy ami gyors, az nem biztos, hogy jó, sőt biztosan nem az!

Nincs ez másképp a weboldal készítés esetében sem. Mi kell ahhoz, hogy egy weboldal valódi sikereket érjen el? Milyen trendek uralkodnak ma a webdizájnban? Milyen online marketing pszichológiával lehet egy weboldalt igazi vevőszerző gépezetté alakítani? És hogy mennyi időbe, mennyi munkába telik egy profi weboldal elkészítése? Ezekre a kérdésekre fogok választ adni a következő cikkben.

Mi az AdNet Mediánál, hiszünk a minőségi munkában

Talán az egyik legfontosabb weboldal készítéskor, de bármilyen más tevékenység kapcsán is, hogy az ember szeresse azt, amit csinál és akarjon valódi minőséget adni azzal, amit létrehoz. Véleményem szerint ezzel a hozzáállással lehet igazán sikeres dolgokat alkotni. A jó munkához márpedig idő kell. Ahhoz, hogy egy weboldal sikeres legyen, pontosan meg kell terveznünk a felépítését, célját és mondanivalóját Valamint ismernünk kell a célcsoportunkat, hogy kihez szólunk és nekik megfelelő megoldást kínáljunk a problémájukra.

Ha ezek megvannak és tudatosan építjük fel ezután weboldalunkat, szinte garantált a siker. De egy weboldalt sem lehet magára hagyni, miután elkészült! Folyamatosan optimalizálni kell annak érdekében, hogy a lehető legjobban tudjuk kiszolgálni ügyfeleinket, vásárlóinkat. A fogyasztói szokások megváltoztak és mondhatni, folyamatosan változnak, méghozzá gyorsan. Az lesz ma sikeres az online világban, aki tudja követni ezeket a változásokat és megfelelő választ tud adni rájuk. A folyamatos tanulás és fejlesztés elengedhetetlen egy ember életében. Ugyanez vonatkozik egy weboldalra is. Elengedhetetlen, hogy egy weboldalt ne tartsunk naprakészen, mind tartalomban, mind funkcionalitásban.

Mik a web dizájn trendek 2018-ban?

Általánosságban elmondható, hogy a cél az egyszerűen kezelhetőség. Ez megnyilvánul az oldal felépítésében és hangulatában is. Az egyszerű letisztult vonalvezetés mellett, a könnyed pasztellszínek dominálnak. Egyértelmű trend az animáció; a mai világban, amikor mindenki siet és kevés az idő, ezek az elemek egy pillantás alatt tudnak több száz információt átadni. Fontos végiggondolni weboldalunk kialakításakor, hogy hogyan tudjuk legegyszerűbben és leggyorsabban végigvezetni a felhasználót az oldalon úgy, hogy a végén valami számunkra fontosat tegyen. Legyen az ajánlatkérés, hírlevél feliratkozás vagy telefonhívás. A webdizájn célja és feladata, hogy ezt támogassa és segítse.

Más a helyzet Budapesten, mint vidéken

Azt lehet megfigyelni, hogy a budapesti weboldalak készítése eltér a vidékre készülőkéhez képest. Budapesten és a nagyvárosokban megfigyelhető, hogy sokkal gyorsabban mozgunk az interneten, azonnal szeretnénk fogyasztani a tartalmat és nincs időnk sok információt befogadni. Így ezek a weboldalak sokkal tömörebbek és lényegre törőbbek, hogy időt spóroljunk a felhasználóknak.

Ezzel szemben a vidéki és kisvárosi vállalkozások számára készített weboldalaknál nem kell ennyire lerövidíteni a folyamatot. Sokkal bővebben és részletesebben tudjuk az információkat megjeleníteni. Szociológiai szempontból levonható jó néhány következtetés, így még direktebb üzeneteket tudunk mutatni felhasználóinknak.

adnet media a penzt hozo weboldal keszites tervezese

Az első kapcsolat kialakítása kulcsfontosságú az online marketingben

Marketing eszközök százait ismerhetjük már, kezdve a hírlevéltől, a közösségi oldalakon át egészen az online chatig. A legtöbb eszköz kiváló és nagyszerűen használható. Azonban sokszor szokott ott elvérezni a használatuk, hogy nincsenek rendszerbe szerkesztve. Van egy hírlevél feliratkozás, de csali nélkül vagy konkrét cél nélkül. Ha nem tudjuk, hogy mire gyűjtsük a hírlevél feliratkozókat, inkább bele se vágjunk. Legyen célja, mint például: ingyenes tanulmányt adok nekik, akiknek utána további ajánlatot teszek Facebookon a remarketing hirdetés segítségével. Vagy ezen feliratkozókat tovább oktatom hasznos anyagokkal, hogy később tudják, mire számíthatnak, ha velem akarnak dolgozni / tőlem akarnak vásárolni.

Később akár telefonon is fel tudom venni velük a kapcsolatot, hogy ajánlatot tegyek. Ekkor – mikor konkrét ajánlattal keresem meg őket – már nem lesz a szolgáltatásom vagy termékem idegen számukra. A legfontosabb a látogatók érdeklődésének a felkeltése és figyelmük folyamatos fenntartása. Ma már nehéz elsőre eladni, a konkurencia egy kattintásra van tőlünk. A cél pedig az, hogy valamilyen módon folyamatosan tudjunk kommunikálni a potenciális vásárlóinkkal.

A vevőszerző weboldal készítés nem 10 kattintás

Ahogy látható, nagyon fontos a megfelelő webdizájn és az hogy weboldalunk marketing vezérelten legyen felépítve. Ahhoz, hogy ez megfelelően működjön, nem 10 kattintásra van szükség. Nagyon fontos, hogy a célcsoportunkat jól megismerjük, hogy tudjuk kihez szólunk és mit szeretnénk nekik üzenni. Az értékesítési folyamatainkat végig kell gondolni és előre meg kell tervezni, majd a weboldalt ezek alapján kell elkészíteni – mind a webdizájn és mind a marketing funkciókat illetően.

Ha nem jól átgondolt és megtervezett a weboldal, akkor egyrészt már ezzel kidobtunk egy csomó pénzt az ablakon. Valamint ha mindezt elkezdjük hirdetni valamilyen online hirdetési felületen, akkor hamar csalódottak leszünk, hiszen nem jönnek az eredmények. Az AdNet Mediánál első feladatunk, hogy tűpontosan megtervezzük a weboldal célját, felépítését és azt hogy miként fogunk ügyfeleket irányítani a weboldalra, akikből később vásárlók lesznek.

 [/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Ajánlatkérés

Ajánlatkérés