Az online marketing alap eszközei 2020-ban

Nézzük meg, mire van szükséged 2020-ban ahhoz, hogy garantáltan sikeres legyen az online marketinged és ezzel jelentősen növeld üzleti eredményeidet!

Ennek a cikknek az a célja, hogy egy gyors áttekintést adjon, melyik online marketing eszközre van szükséged 2020-ban, és hogy azt mire használd. Mindegyik eszköz egy igazi csodafegyver, melyekkel megszólíthatod a célcsoportodat, érdeklődőkké teheted őket és ezzel növelheted az online értékesítésedet.

Nézzük a listát a pénztárcabarát megoldásoktól a drágább eszközökig

Facebook és Instagram

Ma már minden vállalkozás kell rendelkezzen egy Facebook oldallal, ez nem kérdés. Előnye, hogy ingyenes és ma már közel 6 millió felhasználója van Magyarországon. Szintén ez a helyzet az Instagrammal is, ami egy egyre növekvő felület, bár jóval kevesebb felhasználóval bír. Mind a két esetben létre kell hoznod a céges oldaladat és azt feltölteni releváns tartalommal, valamint naprakész információkkal. Nem feltétlen kell több tíz- vagy százezres feliratkozótáborral rendelkezz, ahhoz hogy sikeres legyél, ennek jelentősége tevékenység függő. Mégis fontos a jelenlét, ha valaki rád keres, akkor megtaláljon és friss információkkal találkozzon.

Mind a két felület alkalmas arra, hogy tartsd a kapcsolatot a vállalkozásod iránt érdeklődőkkel. Ha olyan területen dolgozol, amit jól be lehet mutatni ezen a felületen, akkor dolgoznod is kell ezekkel, heti 2-4 órát minimum, hogy eredményt hozzon. Ossz meg értékes és érdekes tartalmakat, ami segíti a célcsoportodat, a Facebookon cikkek és kép formájában, Instagrammon csak kép formájában tudod megtenni ezeket. A cél, hogy mindig hasznos és releváns tartalmat ossz meg, ami segíti az elköteleződést a fogyasztóid felé.

Weboldal

Kevés vállalkozás van ma már, aminek nincsen weboldala. A legnagyobb különbség az szokott lenni, hogy egy weboldal hogyan van elkészítve, mennyire képes eladni vagy megszólítani a vásárlóidat. A weboldal az online marketinged egyik központi eleme, ide érkezik a látogató a hirdetésekről, a Facebook oldaladról vagy a Google-ből, éppen ezért nem mindegy mit lát, mi fogadja – sem webdizájn, sem marketing szempontból. Ha egy weboldal nem marketing vezérelt, akkor nem leszel vele eredményes. Érdemes jól megtervezni, átgondolni, hisz ez egy egyszeri befektetés ahhoz, hogy sikeresen tudj dolgozni online. Ez is egy ugyanolyan munkaeszköz, mint egy gép, autó vagy szerszám. Ha nem választod a minőséget, akkor több gondot fog okozni, mint segíteni.

Cikk: Ismerd meg, hogy mi a professzionális weboldal alapja!

Facebook és Instagram hirdetés

A Facebook és az Instagram zseniális eszközök, és mivel egy kézben van mindkettő, ezért egyben lehet kezelni. A Facebook mindent tud rólunk, akár szeretnénk, akár nem. Ezt az adathalmazt tudod te is felhasználni, és pontosan megcélozni a vásárlóidat, akár kor, érdeklődési kör vagy éppen nem alapján. Ezen célzási beállításokkal és a remarketing hirdetések erejével nagyon árnyalt stratégiákat tudsz kialakítani, amikkel pontosan a célcsoportod tagjait tudod a weboldaladra irányítani. Kell hozzá idő, de pontosan meg tudod határozni a célcsoportod, akikkel utána folyamatosan tudod tartani a kapcsolatot.

Google Ads

Te is bizonyára a Google-t használod, ha valami iránt érdeklődsz. Nos, ugyanígy vannak ezzel a vásárlóid is, akik épp most is a te termékedet vagy szolgáltatásodat keresik. A kulcsszavas célzási lehetőségnek hála, pontosan akkor tudod megszólítani a célcsoportod tagjait, amikor arra keresnek, amit te kínálsz. Miért ne mutatnád meg magad nekik és irányítanád Őket a weboldaladra? Ezek a látogatók a legértékesebbek, hiszen többnyire a vásárlói életút vége felé járnak és szükségük is van a termékedre, szolgáltatásodra. Ha épp nem is vásárolnak a közeljövőben biztosan fognak és erre nyújt nagyszerű lehetőséget a Facebook és a Google Ads kínálta remarketing. A weboldaladat elhagyó látogatókat újra meg tudod szólítani, akár többször is, teljesen más üzenetekkel, így növelve az értékesítése eredményeidet.

A fent említett eszközökkel, megfelelő stratégia mentén, brutális hatékonyságú értékesítési folyamatokat tudsz kialakítani, és nem igazán van másra szükséged. A kulcs a tesztelésben van, melynek eredménye egy szinte önműködő vevőszerző gépezet. 2020-ban ezeket a rendszereket kell alkalmaznod és szinte garantált, hogy vállalkozásod szárnyalni fog.

Ehhez kívánok sok sikert Neked!

Szeretnél még fejlődni a témában?
Akkor ezeket is nézd meg!

Online Marketing Mesterfokon
Útmutató a sikeres vevőszerző stratégia kialakításához

Facebook, Instagram, YouTube, Google Ads? Rengeteg jól teljesítő eszköz! De hogyan tudod mindezeket alkalmazni a saját vállalkozásodban? Ezzel a könyvvel az a célom, hogy egy olyan működő stratégiai mintát és gondolkodásmódot adják át neked, melynek elsajátításával sikeresen tudsz új érdeklődőket és vásárlókat szerezni online – akár éveken át. A kulcs a gondolkodásmódban, valamint a rendelkezésre álló eszközök megfelelő használatában van, amelyeket szükség esetén könnyen tudsz formálni, hogy még eredményesebbek legyenek. Ismerd meg az online marketing rejtelmeit és alakíts ki önműködő értékesítési folyamatokat!

Tudj meg többet a könyvről!

Google Ads online tanfolyam 
4 órás videós oktató anyag

A Google Ads online tanfolyamba beletettem minden olyan elméleti és gyakorlati tudást, ami ahhoz kell, hogy akár egy kezdő, vagy egy már gyakorlottabb hirdető is megtanulja helyesen kezelni a Google Ads hirdetéskezelőjét, és a pénzégetés helyett valódi üzleti eredményeket érjen el. Segítségével kiküszöbölhetőek az alapvető hibák, melyek csak a Google számláját gyarapítják, valamint beállíthatók a mérések melyek folyamatos monitorozásával eredményes hirdetések érhetőek el.

Tudj meg többet a Google Ads tanfolyamról!

Ajánlatkérés

Ajánlatkérés