Google Ads (Adwords) hirdetés kezelés szakértők által - AdNet Media

Google Ads hirdetés kezelés

Google Ads (AdWords) hirdetés kezelés 

Kerüljön a Google első helyére, akár már holnap!

Ma már szinte mindenki az interneten keres ha vásárolni akar, és elsőként a Google-t használják, hogy megoldást találjanak. Nagy valószínűséggel az Ön potenciális vásárlói is itt fognak rábukkanni a megfelelő ajánlatra, csak az a kérdés, hogy Ön lesz ott, vagy valamelyik vetélytársa?

Hogyan lesz naponta számtalan új érdeklődője?

Ráadásul olyanok, akik csak arra várnak, hogy vásárolhassanak Öntől?

A válasz = Google Ads

Mit szólna hozzá, hogy ha az Ön szolgáltatására, vagy termékére keres valaki interneten, hirdetése az első oldalon jelenne meg?

Ráadásul az első 4 helyen!

adwords_vízvezeték-szerelő_demo2-1024x649

Miért az egyik legjobb hirdetési felület a Google Ads (AdWords)?

Csak az eredményekért fizet!

Ha nincs látogatás, nincs költség sem

A kattintásonkénti költség (cost-per-click, CPC) ajánlattétellel Önnek csak akkor kell fizetnie, ha valaki kattint az Ön hirdetésére,  meglátogatja weboldalát, vagy felhívja vállalkozását. Összefoglalva tehát: csak akkor, ha hirdetése valóban működik.

Vágjon bele bármilyen költségkerettel

Ön döntheti el, hogy havi szinten mennyi pénzt szeretne költeni. Nincs minimális költési kötelezettség. Sok vállalkozás már napi 500-1000 Ft összegű költségkerettel is jól indul.

A Google Ads szolgáltatás olyan jellemzőkkel bír, amelyek megkülönböztetik a reklámozás többi formájától, használata révén a következőkre nyílik lehetősége:

Megadhatja, hogy hol jelenjenek meg hirdetései. Meghatározhat konkrét webhelyeket és földrajzi területeket (országokat, megyéket és városokat is). Sőt beállíthatjuk, hogy mikor jelenjenek meg hirdetései, így akár az Ön nyitva tartáshoz is igazíthatjuk azok megjelenését.

Hirdetését akkor jelenítjük meg a felhasználók számára, amikor olyan termékeket vagy szolgáltatásokat keresnek, mint amilyenek az Ön kínálatában is szerepelnek. Ezek az emberek pont azt keresik, amit Ön kínál, így nagy eséllyel vásárolni fognak.

Akár új látogatókat szeretne weboldalára vonzani, akár online értékesítéseit növelni, több telefonhívást kapni, vagy rávenni ügyfeleit, hogy legközelebb is Önnél vásároljanak – a Google Ads mindenben segít.

Példa: Tegyük fel, hogy Ön egy kerékpárjavító műhelyt üzemeltet Szeged közelében. hirdetését úgy állítjuk be, hogy a helyszínen levő ügyfelek számára jelenjenek meg, és ha a környéken lakó vagy arra járó felhasználó a Google keresővel a „bicikliszerviz Szeged közelében” kifejezésre keres, megjelenik számára az Ön hirdetése, és arra kattintva kapcsolatba léphet az Ön vállalkozásával.

adwords_grafikonos

Mit tartalmaz a Google Ads szolgáltatásunk?

adnet media google adwords stratégia ikon

Stratégiát alkotunk

Megnézzük, hogy az Ön vállalkozása esetében, hogyan lenne érdemes hirdetnie, milyen stratégia mentén lenne eredményes.
adnet media google adwords javitas ikon

Beállítjuk hirdetéseit

Az előzetesen megbeszélt célok alapján beállítjuk hirdetéseit a legmodernebb eszközökkel, hogy új ügyfeleket szerezhessen.
adnet media google konkurencia elemzes ikon2

Megnézzük a konkurenciát és a piacot

Fontos, hogy mindig a konkurencia előtt legyen egy lépéssel. Megnézzük, hogy milyen a konkurensek weboldala, hogyan hirdetnek és milyen eszközöket használnak, majd közösen összeállítunk egy tervet, amivel versenyelőnyt szerezhet.
adnet media weboldal elemzés ikon

Kielemezzük jelenlegi weboldalát

Nem elég, jó felhasználókat hozni egy weboldalra, ha a weboldal nem képes eladni, akkor a hirdetések és az online értékesítés nem lesz eredményes. Megnézzük, hogy weboldala megfelelő e, mit tudunk rajta javítani, hogy kihozzuk a maximumot weboldalából, annak érdekében, hogy még több értékesítést érjen el.
adnet media google remarketing ikon2

Folyamatosan optimalizáljuk hirdetéseit

Hirdetése teljesítményével kapcsolatos jelentéseket küldünk Önnek, melyekből többek közt kiderül, hogy hány új ügyfele lett a hirdetésén keresztül, honnan érkeztek az új látogatók. Szerkesztjük, és hatékonyabbá tesszük hirdetését a Google eszközeinek segítségével, ezáltal megnövelve azoknak a potenciális ügyfeleknek a számát, akik kapcsolatba lépnek a vállalkozásával.
adnet media google adwords kozossegi media tippak ikon

Rendbe tesszük a közösségi oldalakat

Megnézzük jelenlegi közösségi oldalainak tevékenységét és javaslatokat kap, hogy hogyan lehet eredményesebb. Tippeket, ötleteket fog kapni, hogy tartsa a kapcsolatot a követőivel, akár Facebookon, vagy Instagrammon és hogy mindezt hogyan kösse össze a Google Ads hirdetéseivel.
gdpr_feature

Beállítjuk a számlázást, rendbe tesszük a GDPR-t

Fontos, hogy fiókjában jól legyen beállítva a számlázás és az adózás. A GDPR rendelet szabályait és az Önre vonatkozó pontjait is átbeszéljük, hogy elkerülje a büntetést.
adnet media google ads kerdesek valaszok ikon2

Folyamatos havi szintű konzultáció

Nem engedjük el a kezét, minden hónapban egyeztetünk az eredményekről, aktuális változásokról, akcióiról, marketing tevékenységeiről. Folyamatos napra kész információt kap a legújabb trendekről és lehetőségekről.

EGYENESEN A GOOGLE BIZTOSÍTJA ÖNNEK SZAKÉRTELMÜNKET!

Bula Dénes vagyok online marketing szakértő 10 éve foglalkozom marketinggel és jelenleg is kivitelezéssel foglalkozunk, melynek során ügyfeleink számára készítünk majdhogynem önműködő online marketing rendszereket. Több száz vállalkozásnak készítettünk már weboldalt és számos ügyfelünknek kezelünk sikeresen Facebook és Google Ads (Adwords) hirdetéseket. A legfontosabb dolog megérteni azt, hogy ezek az eszközök önmagukban véve kevesek az igazi sikerhez. Megfelelően alkalmazva és jól kidolgozott stratégia mentén viszont igazi vevőszerző gépezetté alakíthatóak, melyek futószalagon szállítják az új megrendeléseket.

A hirdetési felületek használata viszonylag könnyen és gyorsan elsajátítható, ahogy az autóvezetés is, azonban, ahhoz hogy egy forma 1-es autóba üljünk és világbajnokságot nyerjünk, komoly tudás és rengeteg tapasztalat szükséges. Én rendelkezem ezzel a tudással, amit az elmúlt 10 évben, számtalan vállalkozással közösen éltünk meg és fejlesztettünk sikerre. Alig van olyan terület, amivel ne dolgoztam volna még, így biztos, hogy az ön tevékenységéhez is értek egy picit, pont annyit, hogy sikeresen eladjam online.

MI A LEGJOBB REKLÁM?

Természetesen az, ha mások ajánlanak minket. Számunkra is megtisztelő, hogy a Google hivatalos partnerei lehetünk, de mi sem bizonyítja ezt jobban, mint ez a kis jelvény, amit a Google-től kaptunk. Kattintson rá és bizonyosodjon meg szakértelmünkről, amit egyenesen a Google garantál Önnek.

_MG_8163

VALÓDI VÉLEMÉNYEK EGYENESEN A FACEBOOK-RÓL ÉS A GOOGLE-RŐL

MI A KÖVETKEZŐ LÉPÉS?

1es lépés

Ingyenes konzultáció irodánkban

Töltse ki a lenti űrlapot, 24 órán belül felvesszük Önnel a kapcsolatot, majd egy ingyenes konzultáció során személyesen átbeszéljük lehetőségeit. Hogyan érdemes elindulnia, mekkora kerettel? Minden kérdésére választ kap.
2es lépés

Elindítjuk hirdetéseit

A megbeszélt céloknak megfelelően elindítjuk hirdetéseit, akár 24 órán belül. Önnek csak a saját szakterületéhez kell értenie, mi szállítjuk Önnek az új érdeklődőket.
3as lépés

Eredményes hirdetések, több bevétel

Havi rendszerességgel konzultálunk az eredményekről, de kollégáink folyamatosan állnak rendelkezésére kérdés esetén.
32160685_10216228485967888_7615704295505133568_n

TURBÓZZUK FEL GOOGLE HIRDETÉSEIT ÉS ONLINE MARKETINGÉT KÖZÖSEN

Ha szeretne több vevőt a Google rendszeréből, vegye fel velünk a kapcsolatot az alábbi űrlap segítségével és akár pár napon belül már futhatnak is hirdetései.

Jelenítsük meg hirdetését a felhasználóknak akkor, amikor az Ön termékére, vagy szolgáltatására keresnek, és irányítsuk át őket webhelyére, ahol azonnal meg is vásárolhatják azt!

Írjon nekünk üzenetet, vagy keressen telefonon!

+36 70 326 58 07

info@adnetmedia.hu

MI A LEGJOBB REKLÁM?

Természetesen az, ha mások ajánlanak minket. Számunkra is megtisztelő, hogy a Google hivatalos partnerei lehetünk, de mi sem bizonyítja ezt jobban, mint ez a kis jelvény, amit a Google-től kaptunk. Kattintson rá és bizonyosodjon meg szakértelmünkről, amit egyenesen a Google garantál Önnek.

Töltse ki az alábbi űrlapot!

  Elfogadom az adataimnak az adatvédelmi irányelvek szerinti tárolását

TUDTA?

A weboldalakat ma már több mint 73%-ban mobilról nézik. Mindösszesen 4 másodperc van rá, hogy meggyőzzük a látogatót, hogy az oldalon maradjon és további cselekvésre ösztönözzük. A látogatók 68%-a azonnal elhagyja az oldalt, ha nem tud kényelmesen böngészni rajta. A gyors oldal betöltődés nem csak a Google-nek fontos, hanem a felhasználói élményben is kulcs szerepe van. A felsoroltak miatt, egy weboldal esetében elkerülhetetlen az “értékesítési tölcsér” és a minőségi felhasználói élmény kialakítása.

Szerezzen több vevőt egy jól összeállított hirdetési rendszerrel!

  1. Google Ads (AdWords) hirdetés

Ma már mindenki a Google keresőjét használja, hogy ha keres valamit a neten. Jó eséllyel nem is jutunk tovább az első oldalon, hiszen annyira jól működik a Google keresője, hogy erre nincsen szükség. De mi van akkor, ha keresőoptimalizálás árán nem tudunk feljutni az első oldalra? Lehet, hogy nagy a verseny, sokan szeretnének ugyanarra a kulcsszóra jó helyezést elérni, vagy egyszerűen nincs meg a tudásunk hozzá, hogy felhozzuk weboldalunkat az első oldalra.

Na ekkor jön képbe a Google hirdetés!

  1. Mi az a Google hirdetés

De mi is az a Google hirdetés? Hogyan működik? Igazából hasonló alapelelvek alapján mint a SEO, csak mivel fizetünk egy kattintásért ezért, akár azonnal a Google kereső találati lista elejére kerülhetünk.

A Google hirdetés, vagy másnéven Google Ads régebbi nevén Google AdWords egy kattintás alapú hirdetési rendszer, azért hogy megjelenünk, még nem kell fizetni viszont, ha valaki rákattint a hirdetésünkre, akkor annak van egy egyszeri kattintási költsége ezt CPC-nek (Cost Per Click) hívjuk. Az, hogy mennyiben kerül egy kattintás több tényező is befolyásolja, de leegyszerűsítve a dolgot úgy működik, hogy a hirdetők licitálnak az adott kulcsszóra és aki a többet fizeti az lesz előrébb. Nem kell megijedni, nem ennyire veszedelmes a Google hirdetési rendszere, van még néhány tényező, ami ezt befolyásolja, például, hogy milyen a weboldalunk, vagy, hogy hogyan van megírva a hirdetésünk.

  1. Kinek éri meg a Google hirdetés

Ma már nincs olyan vállalkozói réteg, aki ne hirdetne a Google Ads-ben, a villanyszerelőkön keresztül az óriás multi cégekig, akár még a fodrászok is. Jó stratégia mentén és jól beállított hirdetésekkel szinte bárkinek megéri a Google hirdetés, hiszen jól tervezhető, mérhető és rendkívül eredményes, hisz látható, ha egy hirdetés jól teljesít és az is, ha éppen nem ezért könnyen továbbfejleszthető azzal, hogy teszteljük, mi működik és mi nem.

  1. Hogyan lehet létrehozni Google Hirdetést

Google hirdetést ma már mindenki könnyen létrehozhat magának, mivel semmilyen előfeltétele nincsen, azon kívül, hogy a hirdetéseket illik megfelelően beállítani ahhoz, hogy valódi ügyfeleket hozzanak vállalkozásunknak. Avatatlan kéz kezében sajnos hamar pénzégető gépezetté válik, hiszen a kellő beállítások nélkül, nem fogunk tudni eredményeket elérni.

Ha még is úgy döntesz, hogy magad vágsz bele a Google hirdetések létrehozásába, akkor az alábbi linken tudod ezt megtenni:

  1. Google Hirdetés előnyei

Számos előnye van a Google hirdetésnek, de talán ami a legfontosabb az az, hogy működik. Jól összeállított stratégia mentén futószalagon képes szállítani az új megrendeléseket, érdeklődőket.

Hogy mitől fantasztikus eszköz a Google hirdetés?

  • Jól célozható: hirdetésünk csak azoknak fognak megjelenni, akik a mi termékünket, vagy szolgáltatásunkat keresik
  • Mérhető: gyorsan látható, hogy Google Ads hirdetéseink hozzák e az új vásárlókat, vagy csak a Google számláját gyarapítjuk
  • Tervezhető: a Google kulcsszótervező eszközzel pontosan látjuk, hogy ki, mikor és hányszor keresett a termékönkre, szolgáltatásunkra.
  • Bármikor leállítható, vagy újraindítható: nincsen semmilyen korlát, hirdetéseink akkor futnak, ha mi azt úgy szeretnénk.

 

  1. Google hirdetés kezelés

A Google hirdetés kezelés egy olyan kifejezés, amit akkor szoktunk használni, hogy ha egy vállalkozás Google Ads fiókját egy ügynökség, vagy egy szakértő kezeli. Mi is mint hivatalos Google Partner kezelünk hirdetéseket ügyfeleink részére. Ebben az esetben a teljes fiók beállításait mi kezeljük úgy, hogy ügyfelünk számára a lehető legtöbb potenciális ügyfelet szállítsuk a Google keresőből, a lehető legjobb költségek mellett. Ez folyamatos munkát és optimalizálást jelent, melynek során a hirdetéseket és a kulcsszavakat a lehető legoptimálisabb állapotba állítjuk. Mivel a piac folyamatosan változik, vagy akár idényszerű akciók esetében ez tényleg kemény feladat, megtalálni azt az üzenet, ami megszólítja és vásárlásra ösztönzi ügyfeleink célcsoportját.

  1. Google hirdetés fajtái

Több lehetőség is van arra, hogy a Google-ben hirdessünk. Nézzük meg ezeket egyenként.

  1. Kereső hirdetés

Ebben az esetben a Google keresőjében jelenítünk meg bizonyos kulcsszavakra szöveges hirdetést. Ez a Google legelterjedtebb hirdetési felülete, hiszen innen gyorsan és jó minőségű látogatókat tudunk hozni egy weboldalra

  1. Display hirdetés

Ez a Google vizuális hirdetési rendszere, ami világon rengeteg weboldalon jelenik meg kép, videó, vagy egyéb vizuális elemek formájában. Ehhez a programhoz lehet csatlakozni, mint weboldal tulajdonos és akár hirdetéseket is megjeleníthetünk weboldalunkon. Előnye, hogy viszonylag olcsó és nagyon jól célozható téma, elhelyezés és kulcsszavak alapján. Ilyen hirdetéseket láthatsz több hazai online újság, például a hvg.hu-n, az origo.hu-n, a hir24.hu-n, de többek között a használtautón vagy a viber csevegő programban is.

  1. Remarketing hirdetés

Remarketing hirdetésnek hívjuk azt, amikor egy felhasználó eljut a weboldalunkra, majd mikor azt elhagyja, akkor csak neki célzott üzeneteket jelenítünk meg. Biztos találkoztál már ilyennel, mikor egy weboldalon jártál és utána „követett” téged a hirdetés, nos ez a remarketing hirdetés, ami nagyon jól tud működni.

  1. Youtube hirdetés

Mindezek mellett a YouTube-on is van lehetőséged hirdetni, ami szintén a Google hirdetési rendszer részét képezi. A Google után a második legnagyobb kereső a világon és itt is hihetetlen eredményességgel van lehetőséged vállalkozásod népszerűsítésére.

  1. Google hirdetés eredményeinek mérése

Ami mérhető, az fejleszthető. Ez különösen igaz a Google hirdetésekre, hiszen ez adja az egyik legnagyobb előnyét, például az offline hirdetésekkel szemben. Pontosan tudjuk, hogy mi az ami eredményt hoz és mi az ami kidobott pénz. Ennek mérésében óriási segítségünk a Google Analytics, melynek segítségével minden felhasználói tevékenységet nézhetünk weboldalunkon, de azt is, hogy hogyan és honnan érkeztek oda a felhasználók. Érdemes, sőt kötelező a használata, ahhoz, hogy hirdetéseinket és stratégiánkat folyamatosan optimalizáljuk.

  1. Google Ads (Adwords) hirdetés árak

Hát egy kattintás árát nehéz megjósolni, de mindez attól függ, hogy mekkora a verseny az adott piacon. Ha sok a hirdető, akkor drágább lesz egy kattintás, ha kevesebb, akkor olcsóbb. Sok minden befolyásolja egy hirdetés árát, de jó tudni azt, hogy nem mindig az első hely a befutó. Ha csak saját magunkból indulunk ki, akkor gyorsan rájövünk, hogy azért a Google kereső első oldalát végig böngésszük, ha nem is teljesen, de eljutunk a vége felé. Éppen ezért nem biztos, hogy az első hely fogja hozni a legtöbb kattintást, vagy ügyfelet, sokkal jobb módszer, ha kitapasztaljuk, hogy hányadik helyen érdemes megjelenni hirdetésünkkel, ami a költségkeretünket is kíméli és nem utolsó sorban pedig jobb eredményeket hoz.

0
Kapcsolódás
Kis türelmét kérjük......
Ajánlatkérés küldése

Kérdése van, árajánlatot kérne? Írjon nekünk most!

Az Ön neve
* Az Ön email címe
* Az Ön telefonszáma
* Megjegyzés
Ajánlatkérés

Segíthetünk? Garantáltan 4 órán belül válaszolunk Önnek!

Az Ön neve
* Az Ön email címe
* Az Ön telefonszáma
* Megjegyzés
ONLINE elérhetőek vagyunk!
Feedback

Help us help you better! Feel free to leave us any additional feedback.

How do you rate our support?