Facebook hirdetés

FACEBOOK HIRDETÉS KEZELÉS

Legyen az elsők között a közösségi médiában

Napjainkban a Facebook számít a legjobb hirdetési eszköznek, mert célozható, így jóval hatékonyabb a többi hirdetésfajtánál. Lehetőség van, nem, kor, demográfia, és akár képzettség alapján becélozni hirdetéseit, ezáltal elérheti azt a szegmenst (célcsoportot), akit szeretne. Nem utolsó sorban jelenleg ez a legolcsóbb kattintás alapú hirdetési rendszer hazánkban.

A Facebook hirdetés egy kattintás alapú hirdetési rendszer, ami azt jelenti, hogy Önnek csak akkor kell fizetni, ha valaki kattint a hirdetésére, egyéb esetben nem. A célzási lehetőségekkel olyan embereket célzunk meg ( nem, kor, lakhely, érdeklődés stb.), akik az Ön potenciális vásárlói közé tartoznak. 

Jelenítsük meg hirdetéseit akár már holnap!

Önmagában a weboldalra hozni a látogatót kevés, meg is kell tartani, és vásárlóvá kell konvertálni.

Facebook hirdetés. Egyszerű vagy még sem?

Habár a Facebook hirdetés kezelője nem tűnik bonyolultnak, és hamar el lehet indítani a hirdetést, azonban avatatlan kéz számára igen veszélyes játékká válhat, így könnyen pénztárcánk bánhatja, mintsem hogy bevételeinket növelje.

Még sem érdemes elriadni a Facebookon való hirdetéstől, hiszen számos előnnyel rendelkezik, így ha most kezdi kialakítani online marketing rendszerét, és szeretne a versenytársak elé kerülni, használja ki mindenféleképpen ezt a hirdetési lehetőséget.

Hirdetéseire csak olyan felhasználók fognak kattintatni, akik érdeklődnek az Ön terméke/szolgáltatása iránt, ellenben például az újsághirdetéssel, ahol mindenki látni fogja a hirdetést ha érdekli, ha nem. Ez nem is lenne rossz, ha tudnánk, hogy az újságot olvasók közül mindenki a célcsoportunk, így a kifizetett hirdetési díj valóban megtérülne. Sajnos ez nem így van. A kattintás alapú hirdetéseknél  viszont, csak akkor kell fizetnünk, ha az valóban működik és érdeklődőt hoz weboldalunkra, ha nem hoz nem is kerül pénzbe.

Mitől lesz sikeres a Facebook kampánya, mit tudunk kínálni?

adnet media google adwords stratégia ikon

Stratégiát alkotunk

Megnézzük, hogy az Ön vállalkozása esetében, hogyan lenne érdemes hirdetnie, milyen stratégia mentén lenne eredményes.
adnet media google adwords javitas ikon

Beállítjuk hirdetéseit

Több éves szakmai tapasztalattal rendelkező csapat készíti el Facebook kampányait. Ha még nincs Facebook oldala, elkészítjük és optimalizáljuk, kialakítjuk az egységes arculatot.
adnet media google konkurencia elemzes ikon2

Megnézzük a konkurenciát és a piacot

Fontos, hogy mindig a konkurencia előtt legyen egy lépéssel. Megnézzük, hogy milyen a konkurensek weboldala, hogyan hirdetnek és milyen eszközöket használnak, majd közösen összeállítunk egy tervet, amivel versenyelőnyt szerezhet.
adnet media weboldal elemzés ikon

Kielemezzük jelenlegi weboldalát

Nem elég, jó felhasználókat hozni egy weboldalra, ha a weboldal nem képes eladni, akkor a hirdetések és az online értékesítés nem lesz eredményes. Megnézzük, hogy weboldala megfelelő e, mit tudunk rajta javítani, hogy kihozzuk a maximumot weboldalából, annak érdekében, hogy még több értékesítést érjen el.
adnet media google remarketing ikon2

Folyamatosan optimalizáljuk hirdetéseit

Hirdetése teljesítményével kapcsolatos jelentéseket küldünk Önnek, melyekből többek közt kiderül, hogy hány új ügyfele lett a hirdetésén keresztül, honnan érkeztek az új látogatók. Szerkesztjük, és hatékonyabbá tesszük hirdetését a Facebook eszközeinek segítségével, ezáltal megnövelve azoknak a potenciális ügyfeleknek a számát, akik kapcsolatba lépnek a vállalkozásával.
adnet media google adwords kozossegi media tippak ikon

Rendbe tesszük a közösségi oldalakat

Megnézzük jelenlegi közösségi oldalainak tevékenységét és javaslatokat kap, hogy hogyan lehet eredményesebb. Tippeket, ötleteket fog kapni, hogy tartsa a kapcsolatot a követőivel, akár Facebookon, vagy Instagrammon.
gdpr_feature

Beállítjuk a számlázást, rendbe tesszük a GDPR-t

Fontos, hogy fiókjában jól legyen beállítva a számlázás és az adózás. A GDPR rendelet szabályait és az Önre vonatkozó pontjait is átbeszéljük, hogy elkerülje a büntetést.
adnet media google ads kerdesek valaszok ikon2

Folyamatos havi szintű konzultáció

Nem engedjük el a kezét, minden hónapban egyeztetünk az eredményekről, aktuális változásokról, akcióiról, marketing tevékenységeiről. Folyamatos napra kész információt kap a legújabb trendekről és lehetőségekről.

KIK VAGYUNK MI?

Bula Dénes vagyok online marketing szakértő 10 éve foglalkozom marketinggel és jelenleg is kivitelezéssel foglalkozunk, melynek során ügyfeleink számára készítünk majdhogynem önműködő online marketing rendszereket. Több száz vállalkozásnak készítettünk már weboldalt és számos ügyfelünknek kezelünk sikeresen Facebook és Google Ads (Adwords) hirdetéseket. A legfontosabb dolog megérteni azt, hogy ezek az eszközök önmagukban véve kevesek az igazi sikerhez. Megfelelően alkalmazva és jól kidolgozott stratégia mentén viszont igazi vevőszerző gépezetté alakíthatóak, melyek futószalagon szállítják az új megrendeléseket.

A hirdetési felületek használata viszonylag könnyen és gyorsan elsajátítható, ahogy az autóvezetés is, azonban, ahhoz hogy egy forma 1-es autóba üljünk és világbajnokságot nyerjünk, komoly tudás és rengeteg tapasztalat szükséges. Én rendelkezem ezzel a tudással, amit az elmúlt 10 évben, számtalan vállalkozással közösen éltünk meg és fejlesztettünk sikerre. Alig van olyan terület, amivel ne dolgoztam volna még, így biztos, hogy az ön tevékenységéhez is értek egy picit, pont annyit, hogy sikeresen eladjam online.

MI A LEGJOBB REKLÁM?

Természetesen az, ha mások ajánlanak minket. Számunkra is megtisztelő, hogy a Google hivatalos partnerei lehetünk, de mi sem bizonyítja ezt jobban, mint ez a kis jelvény, amit a Google-től kaptunk. Kattintson rá és bizonyosodjon meg szakértelmünkről, amit egyenesen a Google garantál Önnek.

VALÓDI VÉLEMÉNYEK EGYENESEN A FACEBOOK-RÓL ÉS A GOOGLE-RŐL

[wprevpro_usetemplate tid=”1″]

MI A KÖVETKEZŐ LÉPÉS?

1es lépés

Ingyenes konzultáció irodánkban

Töltse ki a lenti űrlapot, 24 órán belül felvesszük Önnel a kapcsolatot, majd egy ingyenes konzultáció során személyesen átbeszéljük lehetőségeit. Hogyan érdemes elindulnia, mekkora kerettel? Minden kérdésére választ kap.
2es lépés

Elindítjuk hirdetéseit

A megbeszélt céloknak megfelelően elindítjuk hirdetéseit, akár 24 órán belül. Önnek csak a saját szakterületéhez kell értenie, mi szállítjuk Önnek az új érdeklődőket.
3as lépés

Eredményes hirdetések, több bevétel

Havi rendszerességgel konzultálunk az eredményekről, de kollégáink folyamatosan állnak rendelkezésére kérdés esetén.

TURBÓZZUK FEL FACEBOOK HIRDETÉSEIT ÉS ONLINE MARKETINGÉT KÖZÖSEN

Ha szeretne több vevőt Facebook hirdetésekből, vegye fel velünk a kapcsolatot az alábbi űrlap segítségével és akár pár napon belül már futhatnak is hirdetései.

Jelenítsük meg hirdetését a felhasználóknak akkor, amikor a leginkább “vevők a vásárlásra”, és irányítsuk át őket webhelyére, ahol azonnal meg is vásárolhatják azt!

Írjon nekünk üzenetet, vagy keressen telefonon!

+36 70 326 58 07

info@adnetmedia.hu

MI A LEGJOBB REKLÁM?

Természetesen az, ha mások ajánlanak minket. Számunkra is megtisztelő, hogy a Google hivatalos partnerei lehetünk, de mi sem bizonyítja ezt jobban, mint ez a kis jelvény, amit a Google-től kaptunk. Kattintson rá és bizonyosodjon meg szakértelmünkről, amit egyenesen a Google garantál Önnek.

Töltse ki az alábbi űrlapot!

Elfogadom az adataimnak az adatvédelmi irányelvek szerinti tárolását

TUDTA?

A weboldalakat ma már több mint 73%-ban mobilról nézik. Mindösszesen 4 másodperc van rá, hogy meggyőzzük a látogatót, hogy az oldalon maradjon és további cselekvésre ösztönözzük. A látogatók 68%-a azonnal elhagyja az oldalt, ha nem tud kényelmesen böngészni rajta. A gyors oldal betöltődés nem csak a Google-nek fontos, hanem a felhasználói élményben is kulcs szerepe van. A felsoroltak miatt, egy weboldal esetében elkerülhetetlen az “értékesítési tölcsér” és a minőségi felhasználói élmény kialakítása.

Szerezzen több vevőt egy jól összeállított hirdetési rendszerrel!

Facebook hirdetés

Napjainkban a Facebook számít a legjobb hirdetési eszköznek, mert célozható, így jóval hatékonyabb a többi hirdetésfajtánál. Lehetőség van, nem, kor, demográfia, képzettség és kulcsszavak alapján becélozni Facebook hirdetéseit, ezáltal elérheti azt a szegmenst (célcsoportot), akit szeretne. Nem utolsó sorban jelenleg ez a legolcsóbb PPC hirdetés hazánkban.

facebook hirdetes

A Facebook hirdetés egy kattintás alapú hirdetési rendszer, ami azt jelenti, hogy Önnek csak akkor kell fizetni, ha valaki kattint a hirdetésére, egyéb esetben nem (bár megjelenés alapján számítja a költségeket).

A célzási lehetőségekkel olyan embereket célzunk meg (nem, kor, lakhely, érdeklődés stb.), akik az Ön potenciális vásárlói közé tartoznak. Hirdetéseire csak olyan felhasználók fognak kattintatni, akik érdeklődnek az Ön terméke/szolgáltatása iránt, ellenben például az újsághirdetéssel, ahol mindenki látni fogja a hirdetést ha érdekli, ha nem. Ez nem is lenne rossz, ha tudnánk, hogy az újságot olvasók közül mindenki a célcsoportunk, így a kifizetett hirdetési díj valóban megtérülne. Sajnos ez nem így van. A kattintás alapú hirdetéseknél viszont, csak akkor kell fizetnünk, ha az valóban működik és érdeklődőt hoz weboldalunkra, ha nem hoz nem is kerül pénzbe.

Önmagában a weboldalra hozni a látogatót kevés, meg is kell tartani, és vásárlóvá kell konvertálni.

Facebook hirdetés. Egyszerű vagy még sem?

Facebook hirdetés egyszerű vagy mégsem?

Habár a Facebook hirdetéskezelője nem tűnik bonyolultnak, és hamar el lehet indítani a hirdetést, azonban avatatlan kéz számára igen veszélyes játékká válhat, így könnyen pénztárcánk bánhatja, mintsem hogy bevételeinket növelje.

Még sem érdemes elriadni a Facebookon való hirdetéstől, hiszen számos előnnyel rendelkezik, így ha most kezdi kialakítani online marketing rendszerét, és szeretne a versenytársak elé kerülni, használja ki mindenféleképpen ezt a hirdetési lehetőséget.

Mitől lesz sikeres a Facebook hirdetése, mit tudunk kínálni?

  • Több éves szakmai tapasztalattal rendelkező csapat a Facebook kampányok szervezésében
  • Ha még nincs Facebook oldala, elkészítjük és optimalizáljuk, kialakítjuk az egységes arculatot
  • Kampányon belül minimum 3 hirdetés létrehozás, folyamatos optimalizálása, a hatékonyságuk mérése, hogy mindig a legjobb hirdetés fusson
  • A hirdetések időnkénti módosítása, hogy változatos legyen a felhasználó számára
  • Jól célzott, weboldalához alkalmazkodó hirdetések
  • Weboldalát a kampányhoz szabjuk, javaslatot teszünk
  • A hirdetések mindig a legrelevánsabb oldalra mutatnak
  • Grafikai támogatás, reklám spotok gyártása (weboldalra, Facebookra)
  • Folyamatos marketing tanácsadás
  • Napi szintű interakció Facebook oldalán
  • Konkurencia figyelés

Milyen egy jó Facebook hirdetés?

Egy jó hirdetés cselekvésre legjobb esetben vásárlásra ösztönzi az érdeklődőt, nincs máshogy ez a Facebook-on sem. A mi célunk az, hogy az Ön weboldalára csalogassunk a vásárlót. Ez több szempontból is fontos: weboldalán több hasznos információval győzheti meg a látogatót, kérheti, hogy feliratkozzon a hírlevelére, vagy egyből vásárlásra ösztönözheti.

Fontos tudni, hogy a Facebook hirdetés célja a figyelemfelkeltés! Nem önmagában az értékesítés, ezt majd a honlapja elvégzi, ezért érdemes mindig egy kattintásra ösztönző szöveggel felkelteni a vásárlók figyelmét.

Nem utolsó sorban fontos, hogy olcsó is legyen, erre a Facebook hirdetés kezelője több megoldást is biztosít, de mivel ez is csak egy algoritmus, fontos, hogy folyamatosan elemezzük. Hirdetésünkhöz válasszunk több képet, így egyszerre és gyorsan több hirdetést is létre tudunk hozni. Majd ha már lát statisztikákat, akkor válassza ki a legjobban teljesítő Facebook hirdetéseket, a gyengébbek helyett készítsen másikat, és így tovább, míg meg nem találja a megfelelő szöveget, illetve képet.

Mi az a Facebook remarketing, s miért jó?

A Facebook hirdetéskezelője lehetőséget kínál különböző célközönségek megalkotására. Itt létrehozhat olyan csoportokat például, akik már jártak a weboldalán, és a hirdetéseket, akár csak nekik is meg tudja jeleníteni. Így a potenciális érdeklődőknek, még személyre szólóbb üzeneteket adhatunk át. Egy ruha webáruház esetében például, aki a nadrágokat nézte, nadrággal kapcsolatos hirdetéseket mutatunk, aki a kabátokat, annak csak kabátokat. Ezzel még pontosabban célozhatjuk vásárlóinkat, és csak olyan termékeket mutathatunk nekik, amelyek valóban érdeklik Őket.

Hasonmás cél közönség

Ha már számos kattintás érkezett hirdetéseire, akkor kiválaszthat olyan célközönséget, akik a legjobban hasonlítanak, ezekre a személyekre, ezáltal még nagyobb kört tud megcélozni, és pont olyanokat, akiknek szintén szüksége lehet az Ön termékére/szolgáltatására.

Példa:

1000-en kattintottak az ” Egészséges cipők” hirdetésre, valaki vásárolt, valaki nem. Ez az 1000 felhasználó érdeklődik az egészséges cipők iránt, ezek alapján a Facebook algoritmusa (nem titok, hogy a Facebook elég jól ismeri a felhasználóit) a különböző viselkedések alapján összeállít egy listát olyan személyekről, akik hasonló érdeklődésűek és szintén érdekes lehet számukra az “Egészséges cipők” hirdetés, majd megjeleníti nekik.

Facebook hirdetés létrehozása

Többféleképpen is létre lehet hozni Facebook hirdetéseket. Erre egy egyszerűbb lehetőséget ad mindenki számára a Facebook, de ahhoz, hogy valódi eredményeket érjen el hirdetéseivel, összetettebb eszközre lesz szüksége, méghozzá a Facebook Business-re. Segítségével lézerpontos hirdetések hozhatóak létre, valamint azok eredményességének mérésére is jóval komplexebb megoldásokat kínál a Facebook.

facebook hirdetes létrehozásaAhhoz, hogy Ön is jól teljesítő hirdetéseket hozhasson létre elsőnek regisztrálnia kell egy fiókot magának itt:

https://business.facebook.com/

Itt a saját Facebook jelszavával és felhasználónevével tud bejelentkezni, vagy létrehozni egy fiókot. Ha ezzel megvan, be kell állítani a számlázást és már lehet is gyártani a hirdetéseket.

Facebook hirdetés ára

Sok tényezőtől függ egy Facebook hirdetés ára, de összességében elmondható, hogy minél többen hirdetnek egy témában és minél jobban szűkítve van a hirdetésünk, annál drágább lesz hirdetésünk. Azonban ahogy a Google Ads hirdetések esetében is, itt is fontos, hogy ne szemeteljünk. Ez azt jelenti, hogy ne hozzunk létre olyan Facebook hirdetéseket, amik “gagyik”, vagy nem nyújtanak különösebb felhasználói élményt. Ügyeljünk rá, hogy a kép, amit használunk legyen igényes, szép és érdekes a felhasználók számára, ha ezeket a pontokat szem előtt tartjuk, akkor Facebook hirdetéseink ára csökkenni fog, mivel a Facebook ezzel díjazza a minőségi tartalmakat.

Facebook hirdetes árak

TURBÓZZUK FEL FACEBOOK HIRDETÉSEIT ÉS ONLINE MARKETINGÉT KÖZÖSEN

Ha szeretne több vevőt Facebook hirdetésekből, vegye fel velünk a kapcsolatot az alábbi űrlap segítségével és akár pár napon belül már futhatnak is hirdetései.

Jelenítsük meg hirdetését a felhasználóknak akkor, amikor a leginkább “vevők a vásárlásra”, és irányítsuk át őket webhelyére, ahol azonnal meg is vásárolhatják azt!

Írjon nekünk üzenetet, vagy keressen telefonon!

+36 70 326 58 07

info@adnetmedia.hu

MI A LEGJOBB REKLÁM?

Természetesen az, ha mások ajánlanak minket. Számunkra is megtisztelő, hogy a Google hivatalos partnerei lehetünk, de mi sem bizonyítja ezt jobban, mint ez a kis jelvény, amit a Google-től kaptunk. Kattintson rá és bizonyosodjon meg szakértelmünkről, amit egyenesen a Google garantál Önnek.

Töltse ki az alábbi űrlapot!

Elfogadom az adataimnak az adatvédelmi irányelvek szerinti tárolását

Szeretné, ha Facebook hirdetéseit profi szakemberek kezelnék?

    • Elemezzük a piacot, hogy az Önnek leginkább megfelelő célcsoportot célozhassuk meg
    • Facebook hirdetések létrehozása, kampányonként 3, 3 különböző grafikával (Így rögtön 3 hirdetést futtat a Facebookon)
    • Napi szinten elemezzük a hirdetéseket,  csökkentjük a kattintási költségeket
    • Figyeljük a hirdetések teljesítményét, és a kevésbé jól teljesítőket cseréljük
    • Facebook remarketing beállítása
    • Heti jelentést küldünk