Facebook hirdetés – AdNet Media

Facebook hirdetés

Hogyan hirdessek a Facebookon?

Napjainkban a Facebook számít a legjobb hirdetési eszköznek, mert célozható, így jóval hatékonyabb a többi hirdetésfajtánál. Lehetőség van, nem, kor, demográfia, képzettség és kulcsszavak alapján becélozni hirdetéseit, ezáltal elérheti azt a szegmenst (célcsoportot), akit szeretne. Nem utolsó sorban jelenleg ez a legolcsóbb kattintás alapú hirdetési rendszer hazánkban

facebook_logo

A Facebook hirdetés egy kattintás alapú hirdetési rendszer, ami azt jelenti, hogy Önnek csak akkor kell fizetni, ha valaki kattint a hirdetésére, egyéb esetben nem. A célzási lehetőségekkel olyan embereket célzunk meg ( nem, kor, lakhely, érdeklődés stb.), akik az Ön potenciális vásárlói közé tartoznak. Hirdetéseire csak olyan felhasználók fognak kattintatni, akik érdeklődnek az Ön terméke/szolgáltatása iránt, ellenben például az újsághirdetéssel, ahol mindenki látni fogja a hirdetést ha érdekli, ha nem. Ez nem is lenne rossz, ha tudnánk, hogy az újságot olvasók közül mindenki a célcsoportunk, így a kifizetett hirdetési díj valóban megtérülne. Sajnos ez nem így van. A kattintás alapú hirdetéseknél  viszont, csak akkor kell fizetnünk, ha az valóban működik és érdeklődőt hoz weboldalunkra, ha nem hoz nem is kerül pénzbe.

Önmagában a weboldalra hozni a látogatót kevés, meg is kell tartani, és vásárlóvá kell konvertálni.

Facebook hirdetés. Egyszerű vagy még sem?

Habár a Facebook hirdetés kezelője nem tűnik bonyolultnak, és hamar el lehet indítani a hirdetést, azonban avatatlan kéz számára igen veszélyes játékká válhat, így könnyen pénztárcánk bánhatja, mintsem hogy bevételeinket növelje.

Még sem érdemes elriadni a Facebookon való hirdetéstől, hiszen számos előnnyel rendelkezik, így ha most kezdi kialakítani online marketing rendszerét, és szeretne a versenytársak elé kerülni, használja ki mindenféleképpen ezt a hirdetési lehetőséget.

Mitől lesz sikeres a Facebook kampánya, mit tudunk kínálni?

  • Több éves szakmai tapasztalattal rendelkező csapat a Facebook kampányok szervezésében
  • Ha még nincs Facebook oldala, elkészítjük és optimalizáljuk, kialakítjuk az egységes arculatot
  • Kampányon belül minimum 3 hirdetés létrehozás, folyamatos optimalizálása, a hatékonyságuk mérése, hogy mindig a legjobb hirdetés fusson
  • A hirdetések időnkénti módosítása, hogy változatos legyen a felhasználó számára
  • Jól célzott, weboldalához alkalmazkodó hirdetések
  • Weboldalát a kampányhoz szabjuk, javaslatot teszünk
  • A hirdetések mindig a legrelevánsabb oldalra mutatnak
  • Grafikai támogatás, reklám spotok gyártása (weboldalra, Facebookra)
  • Folyamatos marketing tanácsadás
  • Napi szintű interakció Facebook oldalán
  • Konkurencia figyelés

 

Milyen egy jó Facebook hirdetés?

Egy jó hirdetés cselekvésre legjobb esetben vásárlásra ösztönzi az érdeklődőt, nincs máshogy ez a Facebook-on sem. A mi célunk az, hogy az Ön weboldalára csalogassunk a vásárlót. Ez több szempontból is fontos: weboldalán több hasznos információval győzheti meg a látogatót, kérheti, hogy feliratkozzon a hírlevelére, vagy egyből vásárlásra ösztönözheti.

Fontos tudni, hogy a Facebook hirdetés célja a figyelemfelkeltés! Nem önmagában az értékesítés, ezt majd a honlapja elvégzi, ezért érdemes mindig egy kattintásra ösztönző szöveggel felkelteni a vásárlók figyelmét.

Nem utolsó sorban fontos, hogy olcsó is legyen, erre a Facebook hirdetés kezelője több megoldást is biztosít, de mivel ez is csak egy algoritmus, fontos, hogy folyamatosan elemezzük. Hirdetésünkhöz válasszunk több képet, így egyszerre és gyorsan több hirdetést is létre tudunk hozni. Majd ha már lát statisztikákat, akkor válassza ki a legjobban teljesítő Facebook hirdetéseket, a gyengébbek helyett készítsen másikat, és így tovább, míg meg nem találja a megfelelő szöveget, illetve képet.

Mi az a Facebook remarketing, s miért jó?

A Facebook hirdetéskezelője lehetőséget kínál különböző célközönségek megalkotására. Itt létrehozhat olyan csoportokat például, akik már jártak a weboldalán, és a hirdetéseket, akár csak nekik is meg tudja jeleníteni. Így a potenciális érdeklődőknek, még személyre szólóbb üzeneteket adhatunk át. Egy ruha webáruház esetében például, aki a nadrágokat nézte, nadrággal kapcsolatos hirdetéseket mutatunk, aki a kabátokat, annak csak kabátokat. Ezzel még pontosabban célozhatjuk vásárlóinkat, és csak olyan termékeket mutathatunk nekik, amelyek valóban érdeklik Őket.

Hasonmás cél közönség

Ha már számos kattintás érkezett hirdetéseire, akkor kiválaszthat olyan célközönséget, akik a legjobban hasonlítanak, ezekre a személyekre, ezáltal még nagyobb kört tud megcélozni, és pont olyanokat, akiknek szintén szüksége lehet az Ön termékére/szolgáltatására.

Példa:

1000-en kattintottak az ” Egészséges cipők” hirdetésre, valaki vásárolt, valaki nem. Ez az 1000 felhasználó érdeklődik az egészséges cipők iránt, ezek alapján a Facebook algoritmusa (nem titok, hogy a Facebook elég jól ismeri a felhasználóit) a különböző viselkedések alapján összeállít egy listát olyan személyekről, akik hasonló érdeklődésűek és szintén érdekes lehet számukra az “Egészséges cipők” hirdetés, majd megjeleníti nekik.

 

Kik vagyunk mi?

 

adnet_logo_20164

Az AdNet Media egy reklámügynökség, amely online és offline területen is tapasztalattal rendelkező vállalkozás.

2010 óta foglalkozunk marketinggel. Első számú célunk, hogy a partnereinek mindig a legmodernebb és leghatékonyabb hirdetési lehetőségeket biztosítsuk. Fontos számunkra, hogy a hirdetésre szánt költségek mindig megtérüljenek, és plusz bevételt hozzanak.

Tudjon meg még többet rólunk itt!

lévai richárddal

 

 

 

 

 

 

 

 

Bula Dénes és Lévai Richárd

Facebook marketing tréningen

Richárd az RG Stúdió marketing vezetője és közösségi marketing specialistája. Többek között az Ő írásai olvashatók a facebooktippek.hu-n. Mind amellett, hogy a Facebook marketing elismert szakembere, a Google AdWords szakértője is.

A kép a Facebook hirdetések A-tól Z-ig című rendezvényen készült.

Szeretné, ha Facebook hirdetésiet profi szakemberek kezelnék?

Szakértőink havi 15.000 Ft+ ÁFA díjon kezelik Facebook hirdetéseit.

Ami ebbe tartozik:

  • Elemezzük a piacot, hogy az Önnek leginkább megfelelő célcsoportot célozhassuk meg
  • Facebook hirdetések létrehozása, kampányonként 3, 3 különböző grafikával (Így rögtön 3 hirdetést futtat a Facebookon)
  • Napi szinten elemezzük a hirdetéseket,  csökkentjük a kattintási költségeket
  • Figyeljük a hirdetések teljesítményét, és a kevésbé jól teljesítőket cseréljük
  • Facebook remarketing beállítása
  • Heti jelentést küldünk

Hívjon minket most! Kérjen ingyenes konzultációt!

+36 70 326 58 07

De írhat e-mailt is, vagy használhatja az alábbi űrlapot, és mi 2 – 4 órán belül felvesszük Önnel a kapcsolatot!

Név *

Email cím *

Telefonszám *

Üzenet