Google Ads (AdWords) kampánykezelés menete

Google Ads (AdWords) kampánykezelés menete

Google Ads (AdWords) kampánykezelés – miért elengedhetetlen ma egy vállalkozás számára?

Mindannyian ismerjük a Google-t, szinte nem is telik el nap a nélkül, hogy ne használnánk valamire. Eszünkbe jut valami, meglátunk valamit, esetleg egy hirdetés jön szembe velünk az utcán. Máris vesszük elő mobiltelefonunkat és rákeresünk a neten, és hol máshol persze, hogy a Google-ben. Nincs az a kérdés, amire ne tudna válaszolni és pontosan ezért szeretjük, mert segít. Segít informálni vásárlás előtt, vagy ha tanulni szeretnénk, vagy ha esetleg egy jó receptre lenne szükségünk a szombat esti randira. Mindenben partnerünk a Google, éppen ezért vállalkozóként nem mindegy, hogy megtalálnak-e ott vásárlóink vagy sem.

Induljanak a Google Ads (Adwords) kampányok – és már jöhetnek is az új vevők!

Nem sűrűn fordul elő, hogy a Google második vagy harmadik oldalára kelljen lapozzunk azért, hogy megtaláljuk a számunkra fontos információkat. Sőt ha mobilon böngészünk, talán az első oldal aljára sem kell lejussunk, hogy rábukkanjunk arra a weboldalra, amit keresünk. Milyen lehetőségeket kínálnak nekünk a Google Ads (AdWords) kampányok? Akár még aznap fel tudunk kerülni vállalkozásunkkal a találati lista első 4 helyére, különösebb erőfeszítés nélkül. Olyan kulcsszavakra, amelyek számunkra előnyösek, tudjuk megmutatni hirdetésünket, ajánlatainkat, méghozzá a legjobb időben, amikor arra szükségük van.

google ads adwords hirdetes optimalizalas

  1. Első sorban a pontos piackutatás, elemzés

    Nem elég az első helyen megjelenni, de az akkor érdemes, ha valóban jó kulcsszavakra jelenünk meg, méghozzá megfelelő üzenettel. Ha nem tudunk jó és versenyképes ajánlatot adni ügyfeleink számára, akkor könnyen a konkurenciánál köthetnek ki, ami valljuk be, nem túl előnyös, ha már fizetünk a hirdetésekért.

  2. Megfelelő fiókbeállítások

    Szuper dolog, ha jó kulcsszavakra jelenünk meg, de lehet, nem vagyunk tisztában a legújabb hirdetési beállításokkal. Hiába jönnek jó felhasználók a weboldalunkra, ha mindez baromi drága, szóval a következő lépés az, ha jól optimalizáljuk hirdetéseinket.

  3. Optimalizálás és mérés

    Folyamatosan nyomon kell kövessük az eredményeket, nézni a kattintásokat! Mire mennyi költségünk ment el, milyen kulcsszavak és hirdetések esetében vagyunk eredményesek? Mit árulnak el ezek a weboldalunkról, vagy a stratégiánkról? Ha használjuk a mérési eszközöket, mint például a Google Analytics, akkor folyamatosan tudjuk optimalizálni hirdetésünket és weboldalunkat, hogy egyre jobb és jobb eredményeket érjünk el.

  4. Ne felejtsük el a Google Ads kínálta remarketinget

    Az oldalt elhagyó látogatók, azért mert éppen nem végeztek semmilyen számunkra fontos cselekvést, még lehet, hogy később vásárolnának, így igyekezzünk megtartani őket és a remarketing hirdetések segítségével újra megszólítani. Tehetjük mindezt úgy, hogy különböző termékeink vagy szolgáltatásaink iránt érdeklődőknek különböző üzeneteket jelenítünk meg. Talán pont azt, ami nekik értékes, így visszacsalogatva weboldalunkra újra ajánlatot tehetünk nekik.

A Google Ads (Adwords) kampánykezelés menete kezdődik a célcsoport alapos megismerésével, majd a nekik szóló üzenetek kialakítása után a Google Ads rendszer adta lehetőségekkel. Az üzenetek eljuttatásával számukra, majd ezek folyamatos elemzése és mérése, hogy még optimálisabban futtassuk kampányainkat.

Milyen lehetőségeket kínálnak a Google Ads kampányok?

  • Kereső hirdetések létrehozása
  • Display hirdetések létrehozása
  • Remarketing hirdetések létrehozása
  • Konverziók mérése és optimalizálása
  • A Google Analytics által további mérési lehetőségek kialakítása, mellyel még pontosabban tudunk célozni később

Googl Ads (AdWords) kampány kezelésében több éves tapasztalattal rendelkezünk, és hivatalos Google partnerként állunk rendelkezésére, ha Google Ads kampányait profi szakemberek kezére bízná. Jöjjön el hozzánk díjmentes Google Ads konzultációra, ahol részletesen átbeszéljük elképzeléseit, terveit, majd megnézzük, hogyan tudna a legeredményesebben hirdetni a Google Ads hirdetési rendszerén.

Google Ads (AdWords) kampánykezelés ár

Mitől függ a Google AdWords hirdetés ára? Két dologról lehet beszélni ebben az esetben. Az egyik, hogy mennyibe kerül AdWordsben egy kattintás ára és mi határozza meg azt. A másik, hogy mik egy Google AdWords ügynökség kampánykezelési árai. Nézzük egymás után.

google ads kampánykezelés ára

Mitől függ a Google Ads kampány ára – mennyibe kerül egy kattintás?

A Google Ads egy kattintás alapú hirdetési rendszer (PPC hirdetés), ami azt jelenti, hogy azért, hogy megjelennek hirdetéseink, azért nem kell fizetni. Viszont ha a felhasználó, aki beírta a keresési kifejezést, rákattint a hirdetésünkre, akkor annak van egy egyszeri kattintási költsége. Ezt CPC-nek hívjuk, azaz Cost Per Click-nek. Azt, hogy mennyibe kerül egy kattintás egy kulcsszó esetében, az adott piacon lévő verseny határozza meg. Ha sokan hirdetnek egy kulcsszóra, akkor az drágább lesz a befutó. Ha kevesebben hirdetnek rá, akkor pedig olcsóbb lesz függetlenül attól, hogy havi szinten milyen mértékben keresnek az adott kulcsszóra.

A Google Ads hirdetések licitalapú árképzéssel működnek, ami azt jelenti, hogy aki többet fizet egy kattintásért, az fog előrébb megjelenni. Teljes egészében nézve ez nem teljesen ettől függ, de ezen alapul. Ha szeretnél többet megtudni, olvasd el a Google Ads (AdWords) hirdetés árak című cikkemet.

Google AdWords kulcsszótervező

Miben segít Neked a Google Adwords kulcsszótervező? Ez egy remek kis eszköz ahhoz, hogy pontos képet kapj arról, hogy mekkora a verseny a kulcsszavakra, melyekre szeretnénk hirdetni. Illetve segítségével jól tervezhetőek a költségeink, valamint stratégia alkotáshoz is egy nagyon jó eszköz.

 google adwords kulcsszotervezo

Ha megadjuk a kívánt kulcsszót, akkor a Google nagyon kedvesen felajánl nekünk hasonló kulcsszavakat, amikre szintén meg tudjuk jeleníteni hirdetéseinket egy kampányban. Ezeket áttanulmányozva számos ötletet kaphatunk – akár olyanokat is, melyekre addig még nem gondoltunk. Ennek segítségével át tudjuk tervezni a stratégiánkat.

Google Ads (AdWords) kampány optimalizálás

Google Ads kampány optimalizálás alatt azt a folyamatot értjük, mikor szüntelen hangoljuk kampány beállításainkat annak érdekében, hogy a lehető legtöbb olyan kattintást érjük el, amiből a végén számunkra üzlet vagy új vásárlás lesz. Ennek során folyamatosan figyeljük kampányunk teljesítményét, hogy milyen kulcsszavakra jelent meg a hirdetésünk, milyen áron és hogy milyen pozícióban. Továbbá optimalizáljuk hirdetéseinket is, át írjuk a szövegét és a jobban teljesítőket meghagyjuk, a rosszabbakat pedig töröljük. A Top 7 Google Ads (AdWords) hiba című cikkemben olvashatsz, hogy mire kell odafigyelni kampány optimalizálás során.

Google Ads AdWords kampány optimalizálás

Elakadt a beállítások között? Úgy érzi túl sokat költ Adwords hirdetésre, de az eredmények nem jönnek? Lehet, hogy nem jó stratégia mentén hirdeti vállalkozását és sokkal nagyobb potenciál van a hirdetéseiben?

Bé Dénes vagyok online marketing és minősített Google Ads szakértő, cégünk az AdNet Media hivatalos Google Partner, ami azt igazolja, hogy szaktudásunk az AdWords hirdetések terén kiemelkedő, ezt a jelvényt a Google-től kaptuk, hogy megerősítsék Önt szakértelmünkben. Csak kattintson rá és bizonyosodjon meg róla!

 

Milyen eredményeket érhet el hirdetéseivel, ha azt egy szakértő állítja be?

Több száz vállalkozással dolgoztunk már az egyéni vállalkozásoktól kezdve a több száz milliós árbevételű cégekig. Széles körben rendelkezem tapasztalattal és több ezer sikeres kampányt futtattam már le, melyek új vevőket, megrendeléseket eredményeztek ügyfeleimnek.

Nézze meg Google Ads tanácsadás szolgáltatásunkat és ha gondolja húzzuk fel együtt Google hirdetéseit!



    Ajánlatkérés

    Ingyenes tanácsadás irodánkban.
    Kérjük töltsd ki az alábbi űrlapot, munkanapokon 4 órán belül fel fogunk keresni.

    Ajánlatkérés