Bizonyára Ön is használja nap, mint nap a Google-t hogy információt szerezzen, tájékozódjon, vagy akár vásároljon. Ezzel ma Magyarországon a felhasználók 90%-a így van és ha bármire kíváncsiak, akkor a Google keresője lesz az első megoldási lehetőség, ami eszükbe jut. Ha Ön vállalkozó és van weboldala, akkor az egyik legfontosabb dolog, hogy a Google keresőjében megjelenjen, méghozzá jó pozíciókban, lehetőleg a találati lista elején. Nos, hogy ezt elérje, ehhez szükséges a keresőoptimalizálás.
Ahhoz, hogy tartós sikereket érjen el a Google keresőben, weboldala alapjaiban kell megfelelő legyen. Ezt egy teljes SEO, azaz keresőoptimalizálás audit során felmérjük és javaslatokat teszünk a fejlesztendő területekre.
Az egyik kulcsfontosságú dolog az, hogy milyen tartalom van a weboldalán és az hogyan van felépítve, megírva. A teljes keresőoptimalizált szöveget megírjuk, úgy hogy weboldalát nem csak a Google, hanem a felhasználók is imádni fogják!
Pontosan felmérjük az Ön piacán a jelenlegi versenyt, megnézzük milyen kulcsszavakra érdemes keresőoptimalizálni, majd egy hosszú távú stratégiát alkotunk, hogy hogyan juttatjuk weboldalát a Google első oldalára.
A sikeres keresőoptimalizáláshoz szükség van link építésre. Weboldalára olyan rangos és a Google által nagyra értékelt weboldalakról fognak mutatni linkek az Önére, melyek bebetonozzák a Google első oldalára!
Innen pedig kizárólag olyan látogatókat irányítunk a weboldalára, akik célzottan az Ön termékét vagy szolgáltatását keresik.
Ahhoz, hogy megértsük a keresőoptimalizálás alapjait, először a Google működését kell megvizsgáljuk. Biztos te is nap mint nap használod a kereső óriást, vagy valamilyen információt keresel, esetleg termékre/szolgáltatásra kerestél már rá, vagy éppen egy jó receptet szerettél volna találni a hétvégi családi bulira, egy biztos használtad már a Google keresőjét. Ilyenkor a keresni kivánt szót, vagy szavakat beírod a Google-be. Például “elegáns férfi karóra”, ezt a szó összetételt hívjuk keresési kifejezésnek. Ennek lehet számtalan változata, lehet például: női, sportos, bőrszíjas, bármi.
A Google célja, hogy a beírt keresési kifejezésre a lehető legjobb találatokat jelenítse meg, ha nem így lenne, akkor nagy valószínűséggel nem használnád te sem. Mondjuk, ha beírom azt a keresési kifejezést, hogy “elegáns férfi karóra”, és erre olyan találatok jelennének meg mint pl: “férfi alsó nadrág”, vagy ” elegáns öltöny”, akkor nem igazán lennél boldog, igaz? 🙂 Éppen ezért a Google egy nagyon komoly algoritmust fejlesztett ki, melyet a mai napig is finomít, annak érdekében, hogy a felhasználóknak minél pontosabb találatokat tudjon biztosítani.
Elég annyit tudni hozzá, hogy a Google folyamatosan térképezi a weben elérhető weboldalakat, ezt hívják indexálásnak, de maradjunk a térképezésnél, hogy ne használjunk ilyen csúnya szót. Ennek az a lényege, hogy tetőtől talpig átvizsgálja a weboldalad. Megnézi, hogy van felépítve, milyen a tartalom, és ami a legfontosabb, hogy mennyire szolgálja ki az Ön weboldala a látogatót az adott témában. Ezek után rangsorolja a kapott eredményeket, és egy találati listát jelenít meg a felhasználónak.
A keresőoptimalizálás eredménye sok mindentől függ, például, hogy milyen régi a weboldala, történt e már bármilyen keresőptimalizálás az oldalon és hogy mekkora a verseny az adott ágazatban. Általánosságban mégis elmondható, hogy 6-12 hónap alatt már nagyon komoly eredményeket lehet elérni megfelelő keresőoptimalizálással.
Ha Ön megbíz minket weboldalának keresőoptimalizálásával, akkor első körben egy nagyon alapos piackutatást végzünk, melynek segítségével jól meghatározhatóak az eredmények és egész pontos becslést tudunk adni, hogy mikorra várhatóak eredmények.
Mi az a keresőoptimalizálás? Hogyan működik? Hogyan lehet a Google első helyére, vagy legalább az első oldalra kerülni? Nem egy gyors folyamat, de folyamatos munkavégzéssel az Ön weboldala is jó helyezéseket érhet el!
Na de mire is érdemes figyelni? Mit néz meg a Google a weboldaladon?
Sok mindent néz még a Google keresőoptimalizálás során, de ezekre mindenképpen figyeljen oda:
Egyre inkább az a tendencia, hogy a Google azt szereti, hogy ha a lehető legtöbb hasznos tartalmat adjuk a felhasználóknak.
Mit jelent ez?
Legyen szakértő a saját piacán, mondjon el mindent, amit a felhasználó csak tudni akar! Ássa bele magát minél mélyebben a területébe, tudja, hogy mit akarhatnak a felhasználók látni a weboldalán. Ezekről írjon cikket, amennyit csak tud de tényleg legyen hasznos a felhasználó számára! Adjon ötleteket, tippeket, esetleg esettanulmányokat, infógrafikákat, mindent, ami a piaca számára hasznos lehet!
Nagyon fontos keresőoptimalizálás során, hogy a weboldala alapjaiban rendben legyen. Egy házat is az alapjaival kezdenek, és ha nem sziklaszilárd, később komoly bajok lehetnek belőle!
Ezekre figyeljen oda keresőoptimalizált weboldal készítés során:
A főoldaladon legyenek hivatkozások a belső oldalakra, a fontosabb tartalmakra, a blogra, ezek legyenek tele a legfontosabb kulcsszavaiddal
Használja a H1 tag-et. Ez az egyes oldalak címe, mindenképpen ezzel kezdje, és legyenek benne a kulcsszavai.
Meta tagek. Ha ezekhez nem fér hozzá, kérje meg a fejlesztőjét, hogy állítsák be közösen!
Meta Title: Ez is az oldal címe, de nem azonos az előzővel. Ez a keresőnek mondja meg, hogy miről szól az oldal, ez lehet ugyanaz mint a H1 tag
Meta description: Ez az oldal rövid leírása, amely megmondja a Google-nek, hogy miről is fog szólni az oldal, ide is érdemes beírni a kulcsszavakat.
Meta keywords: Sokan mondják, hogy nincs értelme kitölteni, semmit nem ér. Tényleg nem sokat, viszont a Google tudni fogja, hogy milyen kulcsszavakra optimalizál, és könnyebben megérti az oldalt
A képeknek adjon nevet, lehetőleg kulcsszavakkal
Optimalizálja weboldalát a nagyobb láthatóság és több ügyfél érdekében.
Erről is szeretnék írni, néhány sort, de ahhoz, hogy ezt büntetés nélkül megússza, érdemesebb egy link-építő céget megbízni. A lényege az, hogy a Google azt is nézi, hogy egy oldal mennyire népszerű, mennyien “mondják” azt róla, hogy Ő jó!? Ezt úgy vizsgálja, hogy megnézi, mennyi link mutat az adott oldalra, és nézi azt is, hogy mennyire megbízható oldalról érkeznek a linkek. Minél több minőségi link mutat az oldalára, a Google annál értékesebbnek fogja gondolni. Fontos, hogy sok link legyen, de ezt tényleg bízza inkább szakemberre!
Nagyon fontos tudni azt, hogy a keresőoptimalizálás nem egyik napról a másikra fog eredményt hozni. Nem is lehet pontosan megmondani, tevékenység függő, nálam fél év, de lehet, hogy Önnél 2 hónap. A Google folyamatosan indexeli, vizsgálja az oldalakat. Alapesetben is 2-3 hónap kell minimum ahhoz, hogy eredményeket lássunk. Függ attól, hogy hányan akarnak ugyanarra a kulcsszóra jó helyezést elérni, ha sokan, akkor annál nehezebb és annál profibban kell végezni a keresőoptimalizálást, így az eredmények akár fél, egy év után fognak jelentkezni, de közben folyamatosan kúszik felfelé az oldala a keresőben. Ha csak néhányan versenyzünk, akkor könnyebb dolgunk van, és hamarabb eredményeket kapunk.
Kérjük, töltse ki az alábbi űrlapot .
Munkanapokon 24 órán belül felvesszük Önnel a kapcsolatot.
Megtervezzük és elkészítjük weboldalát minden szükséges funkcióval – korlátozások nélkül, rövid határidővel és működési garanciával. Több éves tapasztalatunknak köszönhetően pontosan tudjuk, mire van szükségük ügyfeleinknek – már az első konzultáción személyre szabott megoldásokat kínálunk.
Akár konkrét elképzeléssel érkezik hozzánk, akár most vág bele – lépésről lépésre végigkísérjük Önt az úton.
Legyen szó webdesignról, arculattervezésről, online marketingről, szövegírásról vagy keresőoptimalizálásról – nálunk mindent egy kézből megkap, hogy professzionális és egységes online jelenléte legyen.
A tanácsadás rugalmasan, online vagy telefonon is elérhető.
Cégünk betartja a GDPR rendeletet, ezért kéretlenül semmit nem küldünk Önnek, továbbá adatait a rendeletben meghatározott módon kezeljük.
Mi az AdNet Medianál nem csupán weboldalakat, vagy kampányokat készítünk, mi álmok megvalósításában veszünk részt. Segítjük ügyfeleinket és mutatjuk a megfelelő utat, ha kell oktatással, tanácsadással és folyamatos támogatással segítünk az úton, azon az úton, aminek mi már az összes buktatóját ismerjük, amit már többször sikerrel végigjártunk az elmúlt 10 évben. Az egyéni vállalkozásoktól kezdve, a milliárdos árbevételű cégeken át, több száz vállalkozásnak segítettünk elindulni, vagy tökéletesre fejleszteni az online értékesítésüket. Kiemelkedő tapasztalatunk és kiváló szakembereink a biztosíték arra, hogy vállalkozásodat sikerre visszük. És Ön mit álmodott meg?
Minden jog fenntartva 2012-2025 © AdNet Media – Online Marketing Mesterfokon