Ha már összeállítottuk kampányainkat és már futnak is, fontos folyamatosan figyelemmel kísérni a hirdetések teljesítményére vonatkozó adatokat. Az ilyen statisztikák kielemzése segítségével optimalizálhatjuk kampányainkat, és megnövelhetjük azok teljesítményét.
De még mielőtt belevágnánk ismerkedjünk meg az AdWords mérőszámaival.
Az alábbi mutatók lehetővé teszik, hogy kielemezzük a kampányok, hirdetéscsoportok és kulcsszavak teljesítményét.
A hirdetés pozíciójának javítása érdekében növelhetjük a Max. CPC ajánlatot, illetve a hirdetés relevanciájának fejlesztésével megnövelhető az átkattintási arány.
A konverzió akkor valósul meg, amikor egy felhasználó olyan műveletet hajt végre a weboldalon, melyet értékesnek tartunk. Ez lehet egy űrlap kitöltése, egy fájl letöltése, vagy, e-kereskedelmi webhely esetén, egy vásárlás. Ahhoz, hogy megtudjuk, melyik kampány és kulcsszavak eredményezték a konverziót, be kell állítani a Konverziókövetést. Többféle Konverziókövetés is beállítható a weboldalon végrehajtott különböző tevékenységek követésére. A kézhez kapott konverziós kódot a webmesternek kell elküldeni, és megkérni, hogy illessze be ezt a kódrészletet a követendő oldal kódjába.
Hasznos tipp
Ha egy kapcsolati űrlap vagy eladás részleteit kívánja nyomon követni, úgy a konverziókódot a kapcsolati űrlapot vagy bevásárlókosár-oldalt követő oldalra (például: köszönő oldal, koszonjuk.html) kell beilleszteni, nem magára az űrlapnak vagy a bevásárlókosárnak az oldalára, mivel nem minden ember fogja tényleg végrehajtani az adott tevékenységet.
A Konverziókövetés beállítását követően új statisztikai mutatók válnak elérhetővé az AdWords fiókban. Ezek a kampányok további optimalizálását lehetővé tevő nyereségességi lehetőségekkel bővítik a jelentéskészítést.
A kampányok nyomon követése lehetővé teszi, hogy az így kapott statisztikai eredmények alapján optimalizáljuk azok teljesítményét.
Maximalizálja hirdetései megtérülését!
Mi az a Konverzióoptimalizáló?
A Konverzióoptimalizáló az AdWords automatikus ajánlatkezelési rendszere. Konverziónkénti költségen alapul és nem hat a kattintásonkénti költségre. Segítségével több konverzió érhető el, ugyanakkor csökkenthetők a költségek.
Miért érdemes használni a Konverzió optimalizálót?
A Konverzióoptimalizáló növelheti konverzióinak számát a CPA ( ügyfél szerzésenkénti költség) csökkentése mellett.
A Konverzióoptimalizálót használó kampányok általában 21%-os növekedést tapasztalhatnak a konverziók számában, miközben a CPA-juk ( ügyfél szerzésenkénti költségük) 14% -al csökken.
A Konverzióoptimalizáló működése
A Konverzióoptimalizáló használatának előnye
Amennyiben szeretne többet megtudni az AdWords-ről és szeretné ha fiókját profi szakemberek kezelnék, kattintson ide: AdWords hirdetés kezelés