Buyer persona, azaz a vásárlói személyiség – hogyan csináld?
május 9, 2019
Miért ne csináltass weboldalt 100.000 Ft-ért – avagy a kezdő bütykölők átka
június 17, 2019
Mutasd az összeset

A Google Ads hirdetések szerepe az online marketingben

Sok új, vagy tanácsadásra érkező ügyfelemnél látom azt, hogy nem helyesen mérik fel a Google Ads hirdetések szerepét az online marketing rendszerükben, ezért nem is tudják jól használni, csupán ezért az egy „kis” elméleti bakiért nem is jönnek az eredmények az online hirdetésekből.

De mi ez a kis elméleti baki, ami mindent borít?

Most figyelj:

A legtöbben nem tudják, hogy mi a szerepe a Google Ads hirdetéseknek. Nem tudják, hogy mire való, hogy hogyan lehetnek vele eredményesek.

Bizony!

Ugyanis a Google Ads hirdetéseidnek egyetlen dolga van:

Kapcsolatot teremteni a potenciális vásárlóiddal. (pont) Méghozzá a legjobb vásárlóiddal.

Mikor a legjobb hirdetni? Amikor valaki a termékemet, vagy a szolgáltatásomat keresi.

Erre tökéletes eszköz a Google Ads. Hurrá!

Valaki keresi a termékemet, vagy szolgáltatásomat, beírja a Google-be, feljön a hirdetésem, kattint.

Minden szuper!

Nézzük meg ezt a folyamatot:

  1. Megadok kulcsszavakat
  2. Megjelenik rá a hirdetésem
  3. Kattintanak
  4. Átkerül a felhasználó a weboldalamra
  5. Vásárol

Valahogy így néz ki a folyamat, amit szeretnénk elérni, de a helyzet az, hogy ez egyáltalán nem így működik, ugyanis a weboldalra érkező látogatók 98%-a nem fog azonnal vásárolni, még akkor sem, hogy ha te a legjobb kattintásokat vetted meg. Sokkal rosszabb a helyzet, ha valamilyen technikai beállítási hiba miatt a látogatók fele nem is azt keresi, amit te hirdetsz, tehát nem a célcsoportodat éred el a hirdetésekkel.

De most tegyük fel, hogy az összes kattintás aranyat ér és mindegyik felhasználó, aki a weboldaladra érkezik a célcsoportod tagja és azt akarja, amit te kínálsz.

Sajnálom, hogy ha azt hitted, hogy ez elég a sikerhez és a korlátlan számú értékesítéshez. Ki kell ábrándítsalak, ugyanis ezeknek látogatóknak a 98%-a nem fog azonnal vásárolni.

100-ból, 2 maximum 3…

Tökéletes állapotban a maradék 98 felhasználónak is szüksége van arra, amit adsz, de nem fog azonnal vásárolni, mert még nem jött el a pillanat, ennek ezer oka lehet.

Éppen ezért, nem lehet az azonnali értékesítés a Google Ads hirdetéseid célja!

Ha ezt várod, akkor nagyon sokat fogsz csalódni és nem leszel eredményes.

Most, hogy már érted, innentől tudni is fogod és helyesen alkalmazhatod:

A Google Ads hirdetéseket kapcsolat teremtésre használjuk.

Méghozzá zseniálisan! Nincs ennél jobb eszköze egy vállalkozásnak arra, hogy a lehető legjobb forgalmat terelje a weboldalára. Nincs! A Google Ads hibátlan, zseniális, a legjobb fegyvered, elképzelhetetlen nélküle az online marketing és az értékesítés.

Jó beállítások mellett, tökéletes látogatók jönnek, a lehető legjobb áron a weboldaladra. Erre való a Google Ads. Az, hogy te utána mit kezdesz ezekkel a tökéletes látogatókkal már más kérdés, nem a Google Ads feladata.

Ez a Google Ads szerepe az online marketingben és erre kell használnod.

Facebookon követsz már?

Ha még nem nyomj egy LIKE-ot, hogy mindig értesülj az újdonságokról!

Online marketing tippek, tanácsok szakértőktől!

Bé Dénes
Bé Dénes
Üdvözöllek Bé Dénes vagyok, minősített Google Ads és online marketing szakértő. Mindig is érdekelt a marketing és az értékesítés, ez számomra már szenvedély. Szeretem az újdonságokat és az innovatív megoldásokat, így biztos lehetsz benne, hogy tőlem csak a legújabb módszerekről fogsz hallani.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

error: Figyelem: Védett tartalom!