Buyer persona, azaz a vásárlói személyiség – hogyan csináld?
május 9, 2019
Miért ne csináltass weboldalt 100.000 Ft-ért – avagy a kezdő bütykölők átka
június 17, 2019

A Google Ads hirdetések szerepe az online marketingben

Sok új vagy meglévő, tanácsadásra érkező ügyfelemnél látom azt, hogy nem mérik fel helyesen a Google Ads hirdetések szerepét az online marketing rendszerükben. Ezért nem is tudják jól használni, csupán emiatt az egy „kis” elméleti bakiért, nem is jönnek az eredmények az online hirdetésekből.

De mi ez a kis elméleti baki, ami mindent borít?

Az igazság az, hogy végtelenül egyszerű dologról van szó. A legtöbben nem tudják, hogy mi a szerepe a Google Ads hirdetéseknek. Nem tudják, hogy mire való, vagy hogy hogyan lehetnek vele eredményesek.

Ugyanis a Google Ads hirdetéseidnek egyetlen dolga van: Kapcsolatot teremteni a potenciális vásárlóiddal. Méghozzá a legjobb vásárlóiddal.

Mikor a legjobb hirdetni? Amikor valaki a termékemet vagy a szolgáltatásomat keresi.

Erre tökéletes eszköz a Google Ads. Hurrá!

Ha valaki keresi a termékemet vagy szolgáltatásomat, rákeres a Google-ben, amire feljön a hirdetésem és erre kattint.

Minden szuper!

Nézzük meg ezt a folyamatot:

  1. Megadok kulcsszavakat
  2. Megjelenik rá a hirdetésem
  3. Kattintanak
  4. Átkerülnek a felhasználó a weboldalamra
  5. Vásárolnak

Valahogy így néz ki a folyamat, amit szeretnénk elérni. A helyzet viszont az, hogy ez egyáltalán nem így működik. A weboldalra érkező látogatók 98%-a nem fog azonnal vásárolni, még akkor sem, hogy ha te a legjobb kattintásokat vetted meg. Sokkal rosszabb a helyzet, ha valamilyen technikai beállítási hiba miatt a látogatók fele nem is azt keresi, amit te hirdetsz, tehát nem a célcsoportodat éred el a hirdetésekkel.

Viszont tegyük fel, hogy az összes kattintás aranyat ér, és mindegyik felhasználó, aki a weboldaladra érkezik, a célcsoportod tagja és azt akarja, amit te kínálsz.

Sajnálom, hogy ha azt hitted, hogy ez elég a sikerhez, és a korlátlan számú értékesítéshez. Ki kell ábrándítsalak, ugyanis ezeknek látogatóknak a 98%-a nem fog azonnal vásárolni.

100-ból 2, maximum 3…

Egy elképzelt, tökéletes állapotban a maradék 98 felhasználónak is szüksége van arra, amit adsz, de nem fog azonnal vásárolni, mert még nem jött el a pillanat. Ennek pedig ezer oka lehet.

Éppen ezért, nem lehet az azonnali értékesítés a Google Ads hirdetéseid célja!

Ha ezt várod, akkor nagyon sokat fogsz csalódni, és nem leszel eredményes.

Most hogy már átlátod az egészet, innentől tudni is fogod és helyesen alkalmazhatod

A Google Ads hirdetéseket kapcsolatteremtésre használjuk.

Méghozzá páratlan módon! Nincs ennél jobb eszköze egy vállalkozásnak arra, hogy a lehető legjobb forgalmat terelje a weboldalára. A Google Ads hibátlan, rendkívüli, elképzelhetetlen nélküle az online marketing és az értékesítés.

Jó beállítások mellett, tökéletes látogatók jöhetnek, a lehető legjobb áron a weboldaladra. Erre való a Google Ads. Az, hogy te utána mit kezdesz ezekkel a tökéletes látogatókkal már más kérdés, nem a Google Ads feladata.

Ez a Google Ads szerepe az online marketingben és erre kell használnod.

Facebookon követsz már?

Ha még nem, nyomj egy LIKE-ot, hogy mindig értesülj az újdonságokról!

Online marketing tippek, tanácsok szakértőktől!

Bé Dénes
Bé Dénes
Üdvözöllek Bé Dénes vagyok, minősített Google Ads és online marketing szakértő. Mindig is érdekelt a marketing és az értékesítés, ez számomra már szenvedély. Szeretem az újdonságokat és az innovatív megoldásokat, így biztos lehetsz benne, hogy tőlem csak a legújabb módszerekről fogsz hallani.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük