Webáruház készítés

CSAK EGY WEBÁRUHÁZAT,

VAGY TÖBB VEVŐT SZERETNE?

Elkészítjük marketing vezérelt okos webáruházát,
az Ön által kiválasztott funkciókkal, korlátok és
rejtett költségek nélkül. Ingyenes konzultáció irodánkban!

Hivatalos Google Partnerként pontosan tudjuk, hogy mire van szüksége!

Webáruház készítés – legyen saját boltja a weben!

Marketing eszközök hada segíti Önt az online értékesítésben

[icon_box icon_position=”left” border=”0″ title=”Megrendelések” image=”5125″]Azonnal látja, ha új megrendelés érkezik webáruházába, melyet továbbítani tud a futárnak, jelezni tudja a megrendelőnek, hogy a csomag úton van, stb.[/icon_box]
[icon_box icon_position=”left” border=”0″ title=”Vásárlók” image=”5126″]Könnyen, gyorsan, tömegesen. Csoportokat hozhat létre, különböző kedvezményeket adhat, törzsvásárlókat kezelhet.[/icon_box]
[icon_box icon_position=”left” border=”0″ title=”Forgalom / Bevételek” image=”5124″]Valós időben látja a bevételeit. Hány terméket adott el egy hónapban, vagy egy héten. Kimutatásokat láthat melyek a legtöbbet vásárolt termékek, és melyik terméket nézik gyakran, így jól tud tervezni, miből kell készletet tartson.[/icon_box]
[icon_box icon_position=”left” border=”0″ title=”Készlet nyilvántartás” image=”5127″]Kategóriákat hozhat létre, korlátlan terméket tölthet fel webáruházába, akár tömegesen is. Gyártókat, beszállítókat vehet fel, akiktől akár gyorsan és könnyen tud rendelni, ha kimerül a raktárkészlete.[/icon_box]
[icon_box icon_position=”left” border=”0″ title=”Szállítás” image=”5129″]Beállíthatja milyen szállítókkal dolgozik. Megadhatja, hogy mekkora összeghatárig van díja a szállításnak, és mikortól ingyenes. Pick-Pack pont, Posta pont, GLS pont kezelés, házhoz szállítás. Bármilyen szállítási módot létrehozhat, ami Önnek megfelelő.[/icon_box]
[icon_box icon_position=”left” border=”0″ title=”Fizetési mód” image=”5128″]Pay-Pal, PayU, bankártyás fizetés, átutalás, utánvét. Bármilyen fizetési módot megadhat, kedvezményt kínálhat kártyás fizetés esetén, vagy bármilyen kombinációt összeállíthat.[/icon_box]

Webáruház készítés lépésről lépésre

Az első lépés webáruház készítés esetén, hogy jól felmérjük a piacot. Mire van szüksége a vásárlóinknak, mennyit hajlandóak érte fizetni és milyen feltételekkel. Nem utolsó szempont az sem, hogy megismerjük a konkurenciánkat, hogy pontos és megfelelő ajánlatot adjunk a célcsoportunknak. A webáruház készítés ma már nem egy elérhetetlen dolog, így fel kell készüljünk rá, hogy jó néhány konkurenciánk lehet majd és nem éppen érdemes ár harcba bele menni, inkább a hozzá adott szolgáltatás minőségét fejlesszük.

Webáruház készítés tippek

  1. Válasszunk megfelelő és könnyen használható fizetési módot. Itt érdemes figyelembe venni, hogy manapság egyre nagyobb számban nő az online bankkártyával fizetők száma, így érdemes elgondolkodni azon, hogy az átutalás és az utánvét mellé az online bankkártyás fizetési módot is alkalmazzuk. Ilyen lehet egy bank például az OTP simple pay szolgáltatása, vagy a Barion esetleg a PayLike is.
  2. Tárhely és domain. Érdemes körültekintően megválasztani a tárhely szolgáltatót, mivel nagyobb megterhelés esetén nem biztos, hogy örülni fogunk, ha webáruházunk esetleg nem tudja majd kiszolgálni a vásárlókat. Erre jó megoldás lehet a Rackforest által kínált tárhely szolgáltatások.

Webáruház készítés marketing funkciók

  1. Hírlevél. Fontos, hogy a webshopunkat elhagyó látogatókat ne hagyjuk csak úgy elmenni, ha lehetőségünk van rá, iratkoztassuk fel egy hírlevélre, adjunk valamilyen kupont nekik, hogy később is tudjuk velük tartani a kapcsolatot.
  2. Facebook chat. Egy nagyon jó eszköz arra, hogy kapcsolatot teremtsünk a webshopunkra érkezőkkel. Itt tudnak tőlünk kérdezni, vagy akár ajánlatot kérni.
  3. Facebook megosztás. Egy termék esetében sokszor előfordulhat, hogy nem is magunknak, hanem ismerősünknek, családtagunknak szeretnénk vásárolni, ilyenkor lehetőségünk van megosztani a Facebookon, vagy Messengerben.
  4. Webáruház analitika. Fontos tudni, hogy a webshopunkra érkező látogatók, mit csinálnak. Milyen oldalakat, termékeket néznek meg, hogy a későbbiekben tovább optimalizálhassuk a webáruházat, vagy esetleg egy egy terméket akciózzunk. Éppen ezért elengedhetetlen a Google Analytics összekötés, mellyel minden tevékenységet tudunk monitorozni a webáruházunkban.
  5. Mobil landing page. Egyre jobban nő a mobil felhasználók száma, így webáruház készítés során fontos figyelni arra, hogy külön landing paget készítsünk az esetleges termékeknek, oldalaknak.
  6. Mobil hívás. Fontos, hogy a telefonszámok egy pöccintésre hívhatóak legyenek, illetve ha van lehetőség, helyezzünk el egy úszó hívó gombot mobilnézetben.

BÍZZA PROFIKRA A WEBÁRUHÁZ KÉSZÍTÉST!

Elkészítjük webshopját az összes fent felsorolt funkcióval, korlátok nélkül. Rövid határidővel, működési garanciával. Több éves szakmai múlttal a hátunk mögött tudjuk, hogy mit szeretnének ügyfeleink, így akár egy beszélgetés során is fel tudjuk mérni, hogy milyen webáruházra van szüksége.

Ha konkrét terve van, vagy el sem tudja képzelni milyen webshopot szeretne, akkor is tudunk segíteni. A kapcsolatfelvételt követően személyesen tudunk egyeztetni, akár az Ön irodájában, vagy a miénkben.

Írjon nekünk üzenetet, vagy keressen telefonon!

+36 30 1818 017

hello@adnetmedia.hu

MI A LEGJOBB REKLÁM?

Természetesen az, ha mások ajánlanak minket. Számunkra is megtisztelő, hogy a Google hivatalos partnerei lehetünk, de mi sem bizonyítja ezt jobban, mint ez a kis jelvény, amit a Google-től kaptunk. Kattintson rá és bizonyosodjon meg szakértelmünkről, amit egyenesen a Google garantál Önnek.

ÍRJON ÜZENETET

    Elfogadom az adataimnak az adatvédelmi irányelvek szerinti tárolását

      Ajánlatkérés

      Ingyenes tanácsadás irodánkban.
      Kérjük töltsd ki az alábbi űrlapot, munkanapokon 4 órán belül fel fogunk keresni.

      Ajánlatkérés