AdWords hirdetés – AdNet Media

AdWords hirdetés


Kerüljön a Google első helyére, akár már holnap!

Ma már szinte mindenki az interneten keres ha vásárolni akar, és elsőként a Google-t használják, hogy megoldást találjanak. Nagy valószínűséggel az Ön potenciális vásárlói is itt fognak rábukkanni a megfelelő ajánlatra, csak az a kérdés, hogy Ön lesz ott, vagy valamelyik vetélytársa?


Éppen ezért nem érdemes a Google utolsó oldalain kullogni!

Az AdWords a Google hirdetési programja, lehetőségével, akár néhány órán belül az első oldalra, sőt az első helyre kerülhetünk vállalkozásunkkal.
Bizonyára tudja, hogy mely kulcsszavakra lenne érdemes vállalkozásával megjelenni, nos az emberek pont akkor fogják hirdetéseit látni, amikor olyan termékekre vagy szolgáltatásokra keresnek rá, amilyeneket cége is kínál. Fizetnie pedig csak akkor kell, ha rákattintanak hirdetésére, hogy felkeressék weboldalát vagy felhívják munkatársait, ha nincs kattintás nincs költség sem.


adwords_vízvezeték szerelő_demo

Példa az első helyezésre

Miért érdemes a Google AdWords rendszerét választani?

Csak az eredményekért fizet

Ha nincs látogatás, nincs költség sem

A kattintásonkénti költség (cost-per-click, CPC) ajánlattétellel Önnek csak akkor kell fizetnie, ha valaki kattint az Ön hirdetésére,  meglátogatja weboldalát, vagy felhívja vállalkozását. Összefoglalva tehát: csak akkor, ha hirdetése valóban működik.

Vágjon bele bármilyen költségkerettel

Ön döntheti el, hogy havi szinten mennyi pénzt szeretne költeni. Nincs minimális költési kötelezettség. Sok vállalkozás már napi 500-1000 Ft összegű költségkerettel is jól indul.

adwords_grafikonos

A Google AdWords rendszerben bármikor megtekintheti, hogyan teljesítenek hirdetései.

Az AdWords szolgáltatás olyan jellemzőkkel bír, amelyek megkülönböztetik a reklámozás többi formájától. Az AdWords használata révén a következőkre nyílik lehetősége:
  • Hirdetését akkor jelenítjük meg a felhasználók számára, amikor olyan termékeket vagy szolgáltatásokat keresnek, mint amilyenek az Ön kínálatában is szerepelnek. Ezek az emberek nagyobb valószínűséggel reagálnak a hirdetésre.
  • Megadhatja, hogy hol jelenjenek meg hirdetései. Meghatározhat konkrét webhelyeket és földrajzi területeket (országokat, megyéket és városokat is).
Megtudhatja, hogy hirdetése pontosan milyen téren ér el sikereket, és ez alapján továbbfejlesztjük azt:
  • Hirdetése teljesítményével kapcsolatos jelentéseket küldünk Önnek minden héten. Ezekből többek közt kiderül, hogy hány új ügyfél kapcsolódott vállalkozásához a hirdetésén keresztül, honnan érkeztek az új látogatók.
  • Szerkesszük, és hatékonyabbá tesszük hirdetését az AdWords eszközeinek segítségével, ezáltal megnövelve azoknak a potenciális ügyfeleknek a számát, akik kapcsolatba lépnek a vállalkozásával.
Példa: Tegyük fel, hogy Ön egy kerékpárjavító műhelyt üzemeltet Szeged közelében. hirdetését úgy állítjuk be, hogy a helyszínen levő ügyfelek számára jelenjenek meg, és ha a környéken lakó vagy arra járó felhasználó a Google keresővel a „bicikliszerviz Szeged közelében” kifejezésre keres, megjelenik számára az Ön hirdetése, és arra kattintva kapcsolatba léphet az Ön vállalkozásával.

Az AdWords az alábbi módokon segíthet elérni általános üzleti céljait:

Az üzletben tett látogatások számának növelése

Az AdWords segítségével növelheti a fizikai üzlet ismertségét, és növelheti a betérő potenciális ügyfelek számát. Konkrét helyeket célozhatunk meg, hogy hirdetése csak a kívánt területen vagy annak közelében keresők számára jelenjen meg. Felkelthetjük a potenciális ügyfelek érdeklődését azzal, hogy a helybővítményekkel címet, telefonszámot, és térképet adunk a hirdetésekhez. Így a vásárolók könnyebben megtalálhatják és elérhetik vállalkozását.

Telefonhívások számának növelése

Az AdWords segítségével növelheti a vállalkozása iránt érdeklődő telefonhívások számát. Hirdetésével együtt megjelenítheti telefonszámát is, és így a felhasználók könnyebben elérhetik Önt telefonon. A mobileszközös felhasználók pedig egy kattintással fel is hívhatják Önt.

Online értékesítések növelése

Ha Ön online értékesítéssel foglalkozik, az AdWords segítségével növelheti a megrendelések számát. Jelenítse meg hirdetését a felhasználóknak akkor, amikor a termékre keresnek, és irányítsa át őket webhelyére, ahol azonnal meg is vásárolhatják azt.

Online lead-ek számának növelése

Ha szeretné, hogy potenciális ügyfelei kitöltsenek egy kapcsolatfelvételi űrlapot webhelyén, hirdetési linkjét közvetlenül erre az oldalra is irányíthatja – így növeli annak az esélyét, hogy egy kattintásból lead lesz. Hirdetésében kiemelheti vállalkozása értékelését vagy egy harmadik fél véleményét, ezzel is ösztönözve az érdeklődőket a webhely felkeresésére.

Készen áll?

Vajon több bevételt, több vásárlót hoz a Google első 3 helyezése?

Bizonyára Ön is szeretne meggyőződni az AdWords működéséről mielőtt belevág.
Ingyenes, teljes körű elemzés 24 órán belül
  • Szeretné pontosan tudni, hogy havonta hányan keresnek az Ön termékére, vagy szolgáltatására?
  • Szeretné tudni, hogy milyen kattintásonkénti költséggel számolhat?
  • Mennyire erős a konkurenciája a piacon?
  • Egyáltalán megéri e Önnek a Google AdWords-ben hirdetni?

Ha igen, töltse ki az alábbi űrlapot és mi 24 órán belül küldünk Önnek egy 6 pontból álló elemzést, arról, hogy miként teljesítene hirdetése az AdWords-ben, mindezt teljesen ingyen. Ez nem jár semmilyen kötelezettséggel, viszont kap egy reális képet arról, hogy milyen esélyekkel indulna, ha a Google első helyein jelenne meg vállalkozása.

VAGY

Vajon több bevételt, több vásárlót hoz a Google első 3 helyezése?

Töltse ki az alábbi űrlapot!

Név (kötelező)

Email cím (kötelező)

Az Ön weboldala

Ezekre a kulcsszavakra szeretnék az első 3 helyen megjelenni (Írjon többet!)